روش‌های درمان طبیعی میگرن
تابناک: میگرن فقط یک سردرد نیست، یک بیماری عصبی با علائم متنوع و پیچیده است.
کد خبر: ۸۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 03 September 2015
به گزارش تابناک، گروه ترجمه سرویس علمی ایمنا و به نقل از نچرال‌نیوز، 10 درصد جمعیت آمریکا -یعنی 18 درصد از زنان آمریکایی و 6 درصد از مردان آن، و 10درصد از کودکان آمریکایی از میگرن رنج می‌برند. میگرن فقط یک سردرد نیست، یک بیماری عصبی با علائم متنوع و پیچیده است.

میگرن با شدت بالا از چند ساعت تا چند روز طول می کشد. میگرن 72 ساعته غیر معمول نیست. در طول این زمان، شخص مبتلا تجربه حساسیت شدید به سر و صدا، نور، بو و لمس را خواهد داشت.

بعلاوه قطعا از تهوع، استفراغ، اختلالات بینایی و کرختی و گزگز شدن در اندام همراه درد در یک یا هر دو طرف از سر وی را اذیت خواهد کرد. دانشمندان و پزشکان هنوز هم نمی دانند چه چیزی باعث میگرن می شود. آنها بر این باورند که یک ارتباط ژنتیکی وجود دارد. سطح استروژن هم به نظر می رسد نقش عمده ای ایفا می کند. انتقال دهنده های عصبی، واکنشهای التهابی، اتساع رگ های خونی و مواد غذایی افزودنی همه از عوامل دخیل در ابتلا به میگرن هستند.

پیشگیری از میگرن

بهترین درمان پیشگیری است. اجتناب از مواد شیمیایی سمی و مواد غذایی سمی همراه با رژیم غذایی کامل مواد غذایی متشکل از 80 درصد مواد اولیه، تازه، سبزیجات آلی و میوه است. کاهش مصرف طعم دهنده های مصنوعی، رنگ، مواد نگهدارنده و قندهای تصفیه شده اکیدا توصیه می شود.

چربی های ترانس، فروکتوز بالا شربت ذرت، کافئین را محدود کنید. نوشیدن مقدار زیادی آب پاکیزه و خالص را فراموش نکنید.

بیش از داروهای تجویزی که به طور منظم برای میگرن درنظر گرفته می شود و دارای عوارض بسیاری برای بدن است، مانند هر بیماری دیگر توجه به تغذیه روزانه و سم زدایی مفید بنظر می رسد.گل مینا در پیشگیری از میگرن سودمند است. اسطوخودوس و نعناع هم از محبوب ترینها هستند.ماساژ، طب سوزنی برای متوقف کردن درد راهکار دیگری است.بهترین و سریعترین درمان برای میگرن فلفل قرمزاست . برای اکثر مردم بسیار به سرعت جوابگو است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار