مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از برگزاری 30 عنوان برنامه محوری در سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 05 September 2015
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از برگزاری 30 عنوان برنامه محوری در سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد.

به گزارش فارس؛ سردار مهدی ظفری در ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بعد از گذشت سال‌ها از اتمام جنگ تحمیلی، ملت ایران بارها نشان دادند که هنوز مدیون خون شهدا هستند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا هر کس در هر جایگاه و مقامی دین خود را به شهدای بزرگ ایران اسلامی ادا کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یکی از آیین‌ها و بزم ملی ایران محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن این هفته، برنامه‌های محوری از مرکز ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: امسال هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما می‌توانیم» با همدلی و همزمانی برگزار خواهد شد.

ظفری با بیان اینکه امسال بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس به هشت روز افزایش پیدا کرده است، یادآور شد: با اعلام ستاد در مرکز قرار است امسال هفته دفاع مقدس 31 شهریور آغاز و همزمان با سالروز شهادت شهیدان فلاح، فکوری و نامجو روز هفتم مهر به پایان برسد.

وی برنامه‌های کلی این هفته را شامل فضاسازی محیط، تجلیل از ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مراسم در مساجد محلات و ادارات با خاطره‌گویی به همت پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های مساجد، استفاده از سامانه‌های پیام کوتاه، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان، اجرای مراسم و رژه نیروهای مسلح دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار