کد خبر: ۸۸۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 28 July 2020

تابناک/به گزارش خبرنگار ایرنا، علی فتح اللهی روز دوشنبه در جلسه شورای سلامت شهرستان رشت با یادآوری مشارکت مردم برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و در خانه ماندن آنها افزود: اکنون نیز برای مقابله با کرونا به تداوم همان مشارکت های مردمی نیاز است.

وی با بیان اینکه اکنون مردم نسبت به کرونا آنطور که باید احساس خطر ندارند، اظهار داشت: باید در راستای جدی گرفتن سلامت از سوی مردم حرکت کنیم و با ایجاد حساسیت نسبت به این ویروس به دور از ترس و اضطراب نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مردم بیش از پیش آگاهی ایجاد کنیم.

وی بیان داشت: این جلسات و نشست ها در راستای آن است که راهکارهایی بیایم تا مردم در عین گذران زندگی و سلامت شان هم حفظ شود.

فتح اللهی در ادامه افزود: در هفته ازدواج برای ترویج این سنت حسنه جلسه می گذاریم اما می گوییم تالارها تعطیل و مراسم عروسی برگزار نشود این ها با یکدیگر منافات دارد ما باید برای این موضوع مباحث را کاربردی را طراحی کنیم.

وی در ادامه، سلامت و امنیت را دو مقوله مهم در جامعه دانست و اضافه کرد: این دو مقوله آنقدر مهم است که تمام تفکرات و اتفاقات توسعه ای را بر مبنای آنها در نظر گرفته ایم.

فرماندار شهرستان رشت احساس امنیت و امنیت بهداشتی را از خود امنیت و بهداشت بالاتر دانست و اظهار داشت:نباید کاری کنیم که در احساس امنیت بهداشتی مردم خدشه دار شود که در این صورت نگرانی را به جامعه تزریق کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه  باید برای تقویت احساس امنیت تلاش مضاعف داشته باشیم، افزود: به هیچ وجه حق تشویش اذهان عمومی را نداریم، اگر خلافی صورت می گیرد حتما باید برخورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار