کد خبر: ۸۷۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 23 July 2020

اجرای طرح مواسات برای کمک به نیازمندان در صومعه سرا ادامه دارد

تابناک/ معاون سیاسی فرمانداری صومعه سرا با اشاره به کمک دو میلیاردی خیران در اجرای مرحله نخست طرح مواسات، گفت: این طرح همچنان برای کمک به نیازمندان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری امروز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا صومعه سرا در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: با رعایت نکات بهداشتی و همکاری مردم خوشبختانه توانستیم وضعیت شهرستان را در پیک اول با تمام محدودیت و فاصله گذاری اجتماعی به ثبات برسانیم.

معاون سیاسی فرمانداری صومعه سرا با اشاره به شیوع دوباره ویروس کرونا، تصریح کرد: با برداشته شدن محدودیت‌ها و شروع فعالیت‌ها در بازار و جامعه از ویروس کرونا غافل شدیم.

وی افزود: با مواجه شدن پیک دوم کرونا همه آحاد جامعه مستلزم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و شستن مرتب دست هستند.

حیدری با بیان اینکه رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی نقش اساسی در پیشگیری ویروس کرونا دارد، بیان کرد: برای داشتن شهرستان در وضعیت سفید مستلزم اطلاع رسانی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان هستیم.

معاون سیاسی فرمانداری صومعه سرا با اشاره به اینکه تعداد افراد بستری در بخش کرونا در این شهرستان رو به افزایش است، اظهار کرد: مردم باید هشدارها را جدی بگیرند و با رعایت اصول بهداشتی از گسترش این بیماری جلوگیری کنند.

وی به نقش گروهای جهادی و طرح مواسات در شهرستان اشاره کرد و افزود: شهرستان صومعه سرا با دو میلیارد تومان هزینه جز شهرستان‌های موفق در طرح مواسات بوده و همچنان این طرح برای آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان مستمر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار