مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام گفت: ارزیابی مدیران بر اساس شاخص‌های ۲۰ گانه روابط‌عمومی‌ها به صورت ماهیانه انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 22 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ آیت قیصربیگی با اشاره به ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی بر اساس شاخص‌های ۲۰ گانه ارزیابی عملکرد، این شاخص‌ها را فرصتی برای تقویت جایگاه روابط عمومی و نقش مهم آن در امر پاسخگویی، اطلاع‌رسانی و تعامل بیشتر با مردم و رسانه‌ها دانست.

وی با بیان اینکه ارزیابی مدیران بر اساس این شاخص‌های به صورت ماهیانه انجام می شود، ادامه داد: بر اساس این ارزیابی مدیران ضعیف و قوی به مردم و مراجع بالادستی ادارات مربوطه معرفی خواهند شد.

وی اظهار کرد: در اعمال امتیازات ارزیابی عملکرد نهایی مدیران، چنانچه دستگاهی سه مرتبه امتیاز بسیار ضعیف و یا پنج مرتبه امتیاز ضعیف کسب کند نامه عدم رضایت با امضای استاندار به دستگاه بالادستی آن اداره ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه زمان ارسال فرم ارزیابی به اداره کل روابط‌عمومی استانداری هفته اول هر ماه است، افزود: در صورت عدم ارسال به موقع فرم ارزیابی، امتیاز ماه قبل با ۲۰ درصد کسر محاسبه خواهد شد.

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام افزود: در شاخص‌های ۲۰ گانه تمرکز بر حوزه اطلاع‌رسانی و گزارش‌دهی منظم به رسانه‌ها و مردم، ارتباطات و تعامل با مردم و رسانه‌ها و پاسخ به انتقادات و استفاده از خلاقیت و نوآوری در حوزه ارتباطات مد نظر قرار گرفته است.

به گفته وی، هدف از اعمال شاخص‌های ۲۰ گانه در ارزیابی عملکرد ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در دستگاه‌های اجرایی، تقویت جایگاه سازمان در بین مردم و تقویت جایگاه مردم در نهادها و سازمان‌هاست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار