فرمانده انتظامی شهرستان قدس از توقیف چهار دستگاه خودروی مینی‌بوس با بیش از 11 میلیون ریال خلافی و یک دستگاه خودروی کشنده با بیش از 13 میلیون ریال خلافی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 02 September 2015
حجت‌الله کرمی‌زند از توقیف چهار دستگاه خودروی مینی‌بوس با بیش از 11 میلیون ریال خلافی و یک دستگاه خودروی کشنده با بیش از 13 میلیون ریال خلافی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس اظهار کرد: مأموران پلیس راهور این فرماندهی حین انجام مأموریت و کنترل ترافیک در این شهرستان چهار دستگاه خودروی سواری و باری را به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف و نیز در پی اعمال محدودیت‌های ترافیکی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان یک خودروی کشنده که بیش‌ از حد مجاز اقدام به بارگیری کرده بود توقیف کردند که در استعلام مشخص شد خودروی فوق دارای 13 میلیون ریال خلافی است که در این رابطه خودرو مذکور توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی بیان کرد: با انجام استعلامات مشخص شد خودروهای مذکور دارای 59 میلیون ریال خلافی پرداخت‌ نشده است و برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروها توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان متذکر شد: هیچ‌گونه مسامحه‌کاری با خودروهای متخلف قابل‌ قبول نیست و مأموران باید بااقتدار و بدون هیچ‌گونه تعللی نسبت به توقیف خودروی متخلف و حادثه‌ساز با رعایت کلیه‌ موازین شرعی و ادب و نزاکت اقدام کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار