مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان اپراتوری ضد انفجار مطابق با الزامات پدافند غیر عامل در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پاس جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 31 August 2015
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مراسم کلنگ‌زنی پروژه احداث 8 دستگاه ساختمان اپراتوری ضد انفجار مطابق با الزامات پدافند غیر عامل با حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، مسئولين واحدهاي ستادي، مدیر و کارکنان پالایشگاه سوم برگزار شد. 

دراین مراسم مهندس حسني مديرعامل مجتمع ضمن تبریک به مناسبت هفته‌ی دولت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ي دو خدمتگزار صدیق انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: در كارهاي عملیاتي و پروژه‌هاي توسعه‌اي ساخت و ساز، نباید منتظر مناسبت‌های ویژه ماند و این قبیل پروژه ها در مجتمع گاز پارس جنوبی بايد با شتاب بیشتر و عظمی راسخ به سمت پیشرفت و تعالی سوق داده شود. 

مهندس حسنی در ادامه با اشاره به اهميت پالايشگاه تصريح كرد: مدیریت و کارکنان پالایشگاه سوم در مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی توانسته اند با همت مضاعف و در سایه ی همدلی و همزبانی, تعلق خاطر و رضایتمندی بالايي را کسب نمایند. 

حسنی با تاكيد بر اهميت این پروژه گفت: اولین اقدام در ساخت این پروژه، رضایتمندی کارکنان می‌باشد، در وهله‌ي دوم هم مساله‌ي با اهميت اين است كه اپراتورها بتوانند بهتر و در شرایطی مطلوب‌تر به سیستم‌های پالایشگاهی رسیدگی و نظارت داشته باشند. 

مهندس موذنی سرپرست مدیريت پالایشگاه سوم نيز در پايان اين مراسم خاطرنشان نمود: در پالایشگاه سوم از لحاظ ساختمان‌های اداری و اپراتوري كمبودها و نواقصي داريم كه امید است با همت و تلاش همکاران و حمایت و رهنمودهای مدیریت عامل محترم در آینده‌ی نزدیک شاهد پیشرفت در همه‌ي زمينه‌ها باشيم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار