مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: هشت پروژه عمرانی در حوزه راهسازی در شهرستان چرداول در دست اجرا است.
کد خبر: ۸۶۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 20 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر کاظمی اظهار داشت: از جمله پروژه های مهم در دست اجرای این اداره کل در شهرستان چرداول اجرای پروژه مهم تقاطع غیر همسطح ورودی شهر است که با توجه به احداث بزرگراه ایلام - حمیل - کرمانشاه، محور قدیم ورودی شهر سرابله به جهت ایمنی تردد به صورت یک طرفه مورد استفاده قرار می گیرد و اهالی شهر سرابله و روستاهای اطراف برای مسیر برگشت به ناچار از تقاطع جدید سرابله تردد می کنند که سبب طولانی شدن مسافت برای شهروندان سرابله شده است.

وی افزود: با احداث تقاطع غیرهمسطح به صورت زیرگذر مشکل شهروندان سرابله و روستاهای حومه آن برطرف می شود که این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان هم اکنون با پیشرفت مناسب با توجه به حل مشکل معارضان و اعتبارات در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: چهار خطه کردن محور سرابله به آسمان آباد نیز از دیگر پروژ های در دست است که عملیات اجرایی باند اول آن به زودی آغاز می شود.

کاظمی اضافه کرد: ساختمان بخشداری شباب، کتابخانه عمومی روستای وارگه، مطالعات لرزه نگاری و لرزه خیز سرابله، طرح تفصیلی شهرهای آسمان آباد و سرابله نیز از دیگر پروژ های در دست اجرا در شهرستان چرداول است.

وی، پیشرفت فیزیکی این پروژ های را ۳۰ تا ۷۵ درصد عنوان کرد و گفت: اعتبار تخصیص داده شده برای اجرای این پزوژه ها ۲۰۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰ پروژه راه روستایی در سطح شهرستان چرداول تکمیل و زیربار ترافیک رفت، اضافه کرد: مشکل حوزه راه در این شهرستان به راه‌های ارتباطی آن بر می‌گردد و باند دوم راه ارتباطی حمیل به شباب در حوزه استحفاظی ایلام به طول ۱۳ کیلومتر به فراخوان رفته که در آینده‌ نزدیک کار آن شروع خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام به وضعیت مسکن مهر در سطح شهر سرابله اشاره کرد و گفت: در مجموع یک پروژه ۴۲ واحدی باقی مانده از پروژه مسکن مهر در این شهرستان باقی مانده است که به علت نبود متقاضی تلاش خواهیم کرد آن را در قالب طرح اقدام مسکن ملی به متقاضیان واجد شرایط واگذار کنیم.

شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار