استاندار ایلام
استاندار ایلام با اشاره به یکسال پایانی دولت تدبیر و امید گفت: نیازمند همراهی مدیران با اراده و پرانگیزه در ادامه مسیر هستیم که زمان باقی‌مانده را در جهت تحقق شعار سال، پرقدرت و توانمند کار کنند.
کد خبر: ۸۶۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰ 09 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی  در نشست با هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان ایلام ضمن تاکید بر اجرایی شدن شعار سال، تاکید کرد: امسال از طرف رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است و همه ما موظف هستیم خط و سیر و برنامه‌های خود را در این راستا تنظیم کنیم بطوریکه در نهایت منجر به تحقق این شعار راهبردی شود.

وی اضافه کرد: نامگذاری این سال به نام جهش تولید بنا بر نیازها و اقتضائات پیش‌رو انجام شده است و محقق شدن آن رفع سختی‌ها و مشکلات کشور را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به یکسال پایانی دولت تدبیر و امید یادآور شد: نیازمند همراهی مدیران با اراده و پرانگیزه در ادامه مسیر هستیم که زمان باقی‌مانده را در جهت تحقق شعار سال، پرقدرت و توانمند کار کنند.

استاندار ایلام صحنه خدمت‌گذاری را فرصتی برای ایجاد باقیات و صالحات عنوان کرد و گفت: یادمان باشد وقتی مسوولیتی را می‌پذیریم باید در قبال آن تعهد داشته و تا آخرین لحظه خدمت‌گذاری با تمام توان کار کنیم.

سلیمانی‌دشتکی ضمن هشدار به مدیرانی که انگیزه کافی برای انجام امور مردم ندارند و همچنان در مسند مسوولیت هستند، تاکید کرد: اگر کسی مسوولیت دارد اما حال کار کردن ندارد بهتر است کنار برود تا آن کسی که می‌تواند، بیاید و کار مردم را راه بیاندازد.

وی از پاسخگویی مسوولان به مردم و میزان رضایت‌مندی آنان از مدیران به عنوان ملاک مهم تداوم خدمت مدیران عنوان کرد و گفت: مدیرانی که با وجود عدم پاسخگویی و کم‌کاری به پست و صندلی خود چسپیده‌اند، مطمئن باشند برکنار خواهند شد.

استاندار ایلام همچنین گفت: دانشگاه فرهنگیان از آن جهت که تربیت معلمان و دبیران را بر عهده دارد به مثابه یک کارخانه انسان‌سازی عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نیازهای حوزه آموزشی استان را برطرف می‌کند، افزود: تعلیم و تربیت معلم در یک مجموعه‌ دانشگاهی کار درست و ارزشمندی است که در راستای تقویت این فرآیند نیاز به اهتمام جدی دست‌اندرکاران داریم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار