کد خبر: ۸۵۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 08 June 2020
مرحبا گفت: خانواده معظم شهدا نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و باید با الگو گرفتن از ایثار و فداکاری آنان، جوانان و نسل آینده ‌ساز کشور را به ‌خوبی تربیت کنیم.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا «غلامرضا مرحبا» در دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران که شب گذشته( یک‌شنبه، ۱۸ خرداد) در محل دفتر مراجعات مردمی وی برگزار شد اظهارکرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران توفیق الهی است.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را تداوم راه و اهداف شهدا دانست و افزود: تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز فضیلتی بس بزرگ و عملی ارزشمند است.

 

وی با بیان اینکه امنیت، آرامش و عزت کنونی کشور حاصل خون شهدا و رشادت‌ های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: امروز در میان کشور‌های همسایه با وجود جنگ ‌ها و ناامنی‌ ها، امنیت داریم و این را مرهون ایثارگری ها، جانفشانی ‌ها و خون ‌های پاک شهدایی هستیم که شجاعانه به میدان نبرد رفتند و مردانه جنگیدند.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده، اظهارکرد: ایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن با تحمل سختی ها یک افتخار بزرگ است و نصیب هر کسی نمی  شود.

 

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، خاطرنشان کرد: خانواده های شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

 

مرحبا با بیان اینکه خانواده های شاهد و ایثارگر به عنوان نماد عشق، ایمان و ازخودگذشتگی هستند، گفت: خانواده معظم شهدا نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و باید با الگو گرفتن از ایثار و فداکاری آنان، جوانان و نسل آینده ‌ساز کشور را به ‌خوبی تربیت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار