مدیرفرودگاه شهدای ایلام گفت: شیوع کرونا باعث کاهش ۸۰ درصدی پروازها و تعداد مسافران این فرودگاه در ماه های اسفند و فروردین نسبت به مدت مشابه سال قبل شد.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 06 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ جواد یگانه  اظهار داشت: اما با بهبود روند مسافرت های هوایی کاهش پروازها و مسافران در اردیبهشت ماه به ۵۰ درصد و در خرداد به ۲۵ درصد رسید.

وی افزود: همچنان پایش و غربالگری سلامت و تب سنجی مسافران ورودی و خروجی این فرودگاه توسط کارشناسان واحد بهداشت مستقر در فرودگاه انجام می گیرد و نیز تمام محوطه های فرودگاه به ویژه سالن انتظار مسافران همه روزه ضدعفونی و گندزدایی می شود.

یگانه یادآور شد: در حال حاضر ۶۰ سورتی در قالب ۳۰ پرواز در طول هفته در مسیر هوایی ایلام - تهران توسط شرکت های آسمان، ماهان، ایران ایر و زاگرس در تردد است.

وی اضافه کرد: در آخرین تحولات پروازی موفق شدیم شرکت هواپیمایی زاگرس را به مسیر ایلام - تهران اضافه کنیم که این شرکت در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و جمعه در قالب سه پرواز با هواپیمای بوئینگ ام دی با ظرفیت ۱۶۴ نفر مسافران را بین مقاصد هوایی ایلام و تهران جابجا می کند.

وی در مورد خط هوایی مشهد - ایلام هم توضیح داد: در حال حاضر به علت کمبود مسافر فقط یک پرواز در روزهای جمعه از سوی شرکت آسمان به مقصد مشهد ایلام در حال جابجایی مسافر است.

یگانه در مورد علت کمبود مسافر مسیر ایلام مشهد هم گفت: عمده مسافران این خط را اتباع کشور عراق تشکیل می دادند که در ماه های اخیر به خاطر شیوع گسترده کرونا و بسته شدن مرز مهران و جلوگیری از تردد زائران عراقی تا زمان بهبود وضعیت بیماری کرونا مسافران خط هوایی ایلام مشهد نیز کاهش چشمگیر داشته است./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
گرانتر ین خط پروازی ایران .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار