امام جمعه دهلران :
امام جمعه شهرستان دهلران گفت : بیان فضائل و مناقب و سجایای امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) بسیار سخت و مهم، و از عهده هرکسی بر نمی آید ؛ امام در ابعاد مختلف بی نظیر بود و ایمان و اعتقادات امام به مرز عصمت رسیده بود.
کد خبر: ۸۵۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 04 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت‌الاسلام سید محسن موسوی ضمن تسلیت سالروز ارتحال جانسوز امام راحل و عظیم الشان در مصاحبه با خبرنگار ما بیان داشت : علم امام، اجتهاد امام ،تدریس و استنباط ایشان از مسائل دینی، بیان موضوع مهم ولایت فقیه و تدریس ایشان در نظر بزرگان و مراجع عظام و طراز اول حوزه های علمیه ی قم و نجف قابل تحسین و بی نظیر بوده است.

وی بیان داشت : شجاعت امام ، سیاست ، درایت ،آینده نگری، تیزبینی و قاطعیت امام از دیگر ویژگی های بارز و قابل تامل ایشان است که به جرات می توان گفت در عصر غیبت امام عصر (عج) فقط در امام قابل مشاهده بود.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد : شخصیت امام یک شخصیت کامل ، جامع وبی نظیر بود، عبادتها و دعاها و راز و نیازهای ایشان، توجه امام به نمازها، نماز شب، و ادعیه ماثوره مانند زیارت عاشورا - مناجات شعبانیه - زیارت جامعه کبیر ، دعای کمیل و... و یا اینکه در نجف هرشب بلا استثناء به زیارت مرقد مطهر حضرت امام علی(ع )می رفتند، حتی اگر کسالتی هم پیش می آمد زیارت را ترک نمی کردند.

امام جمعه شهرستان دهلران گفت : بزرگترین ثمره و ماحصل زندگی امام تاسیس انقلاب اسلامی بود. انقلاب اسلامی یعنی احیای اسلام ناب محمدی (ص)؛ انقلاب اسلامی، یعنی انتشار اسلام در تمام دنیا؛ انقلاب اسلامی یعنی رهایی مظلومان عالم از یوغ استکبار جهانی است

وی افزود : از دیگر دور اندیشی ها و تدابیر مهم امام فرزانه می توان به قاطعیت در دوران دفاع مقدس ، قاطعیت در موضوع قائم مقام رهبری و تعیین وتکلیف وضعیت این موضوع اشاره کرد.

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد :انقلاب اسلامی یادگار امام عزیزمان است که بر پایه اخلاص وتدین وایمان ، استوار شده و بعد از امام یعنی در آستانه سی و دومین سال رحلت ایشان، انقلاب اسلامی مورد عنایات ویژه امام زمان(عج)می باشد که نشانه ی آن، وجود رهبری مدیر، مدبر، آگاه به زمان، با بصیرت، تیز بین ، شجاع و... است که بخوبی دوستان و دشمنان نظام را می شناسد.

امام جمعه شهرستان دهلران بیان کرد : با وجود فتنه های متعدد و پیچیده با پشتیبانی صددرصد استکبار جهانی، این فتنه ها با تدبیر و مدیریت رهبر حکیم و فرزانه و آگاه زمان یعنی مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) خنثی شده و در این سی و دو سال، همه ی دنیا از وجود چنین رهبری حکیم، تمجید و تجلیل می نمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار