فرماندار شهرستان تنگستان:
فرماندار شهرستان تنگستان گفت: طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی در شهرستان تنگستان پرشتاب اجرا می‌شود، به‌گونه‌ای که امسال بزرگراه اهرم تنگستان به برازجان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 30 August 2015
غلامرضا ترک‌زاده  بعد از ظهر امروز درجمع مردم شهرستان تنگستان با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در دولت  تدبیر و امید در دو سال گذشته خدمات بسیار خوب و شایسته‌ای در بخش‌های مختلف به مردم شهرستان تنگستان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت در تنگستان اثرات مثبتی داشته  تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت جامعه، اجرای طرح تحول نظام سلامت است که در این طرح خدمات بسیار خوبی در تنگستان انجام شده است.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت سبب افزایش فضاهای بیمارستانی اهرم شده است افزود: قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت فضای بیمارستان امام حسین (ع) شهر اهرم که تنها 2 درصد اشغال تخت بیمارستانی داشت پس اجرای این طرح و  حضور متخصص‌های قلب و عروق، کودکان، زنان و زایمان و چند متخصص دیگر اشغال تخت بیمارستانی به 60 درصد افزایش یافت.

ترک‌زاده خاطر نشان کرد: در سال جاری جهت توسعه ،تغذیه شبکه گازرسانی  به مناطق شهری و روستایی شهرستان تنگستان اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه عملیات اجرایی سد خائیز تنگستان در نیمه دوم امسال اجرایی می‌شود گفت: اجرای این طرح می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم و کشاورزان در تامین آب شرب و کشاورزی برطرف کند.

وی با بیان اینکه امسال طرح‌های آبیاری تحت فشار در تنگستان افزایش می‌یابد بیان کرد: امسال در بیش از 500 هکتار از اراضی کشاورزی پائین دست دشت اهرم طرح نوین آبیاری تحت فشار قطره‌ای اجرا می‌شود.

ترک‌زاده از آغاز عملیات بزرگراه اهرم به برازجان خبر داد و گفت: طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی در شهرستان تنگستان پرشتاب اجرا می‌شود به‌گونه‌ای که امسال بزرگراه اهرم تنگستان به برازجان اجرایی می‌شود.

فرماندار تنگستان به طرح‌های عمرانی افتتاح شده در تنگستان پرداخت و خاطرنشان کرد: در هفته دولت بیش از 25 طرح عمرانی در شهرستان تنگستان افتتاح شد که با بهره‌برداری ازاین طرح‌ها زمینه بهره‌برداری مردم از آنها در حوزه‌های برقرسانی، گازرسانی، راهسازی، فضای آموزشی، مرکز بهداشتی درمانی، زمین ورزشی و طرح‌های عمرانی فراهم شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار