رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام عنوان کرد
به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و با حضور مسئولان ارشد استان از جمله استاندار ایلام و معاونین استاندار دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان‌های‌ ایلام گشایش شدند.
کد خبر: ۸۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ 29 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،منصور بهادری گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و با حضور مسئولان ارشد استان از جمله استاندار ایلام و معاونین استاندار دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان‌های‌ ایلام گشایش شدند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام رویکرد اعضای هیئت مدیره دوره ششم را خدمات‌دهی بیشتر به مردم دانست و گفت: تمرکززدایی و توزیع عادلانه امکانات در شهرستان‌ها بخشی از اهداف اعضای هیئت مدیره در این دوره بوده است.

بهادری یادآور شد: مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام موظف و متعهد به رفتار حرفه‌ای برای خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی خاطر نشان کرد: مهندسین عضو سازمان باید با خدمات‌دهی مناسب به مردم همواره از شخصیت و هویت حرفه‌ای خود دفاع کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام گفت: همچنین ساختمان دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در شهر سرابله، مرکز شهرستان چرداول گشایش یافت. برای احداث ساختمان این دفتر نمایندگی در دو طبقه و با زیربنای 360 مترمربع،  بیش از پنج میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی هدف از گشایش دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان‌ها را دستیابی به توسعه پایدار، ترویج مقررات ملی ساختمان، استحکام بنا در برابر بلایای طبیعی و افزایش عمر مفید ساختمان اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ساختمان دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان‌های مهران، دهلران و ایوان فعال است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار