فرماندار شهرستان دهلران گفت: برای مقابله با ویروس کرونا، گندزدایی سطح شهرها و روستاهای دهلران دوباره شروع می شود.
کد خبر: ۸۵۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 15 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، مجید عسگری اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری همه ادارت وسازمانهای مردم نهاد در سطح شهرستان اقدامات مناسبی در راستای مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفت.

وی بیان داشت: مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان دهلران به گونه‌ای پیش رفت که دوهفته آمار ثابت ماند ودهلران به عنوان یک شهر سفید در کشور معرفی شد.

عسگری افزود: متأسفانه طی هفته جاری شاهد افزیش افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان هستیم که آمار بسیار نگران کننده است.

فرماندار شهرستان دهلران گفت: با توجه به اینکه شهرستان دهلران در همجواری استان خوزستان قرار گرفته است شهروندانی که در قصد سفر به شهرهای دزفول واندیمشک دارند حتماً باید رعایت اصول بهداشتی را در دستور کار خود داشته باشند حتی المقدور از مسافرت‌های غیرضرور به استان خوزستان خود داری کنند.

وی تصریح کرد: افزایش مبتلایان به کرونا در خوزستان نشان داد که گرما روی این ویروس هیچ تأثیری ندارد و شهروندان دهلرانی باید به این نکته توجه جدی داشته باشند وبه تصور اینکه گرما این ویروس را از بین می‌برد از رعایت بهداشت غافل شوند.

عسگری گفت: انتظار داریم همه شهروندان در راستای سلامت خود و خانواده‌هایشان و پیشگیری از این ویروس در خانه بمانند و کمک کنند تا زنجیره این بیماری به حداقل برسد.

فرماندار دهلران افزود: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز در راستای گندزدایی سطح شهر و روستاها مجدداً فعالیت خود را شروع کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار