رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چرداول؛
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چرداول از رفع تصرف و آزادسازی ۱۱ هزار و ۱۵۰ متر مربع اراضی ملی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 14 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مسلم دژم خو افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون یگان حفاظت منابع طبیعی چرداول در جهت برخورد قاطع با متصرفین به عرصه های ملی با همکاری دستگاه قضایی و صدور سه حکم قطعیت موفق به خلع ید ۱۱ هزار و ۱۵۰ متر مربع از اراضی ملی شهرستان از دست متصرفان و بازگرداندن آن به بیت المال کرده است. 

وی تاکید کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چرداول با پایش شبانه روزی اجازه تصرف اراضی ملی به فرصت طلبان را نخواهد داد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری چرداول با اشاره به اینکه عرصه های منابع طبیعی جزو انفال و سرمایه های ملی محسوب می شوند، یادآور شد: به منظور تدابیر اجرایی حفاظتی، طرح ویژه گشت و مراقبت از عرصه های ملی شهرستان با رویکرد پیشگیرانه به مرحله اجرا درآمده و عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی با تمام امکانات و تجهیزات به گشت زنی پرداخته و با هرگونه تعرض و تجاوز به عرصه های ملی برخورد قانونی خواهند داشت.

دژم خو از عموم مردم خواست تا با رعایت اصول حفظ و نگهداری منابع طبیعی، از آسیب رساندن به درختان، جنگل ها، مراتع و دیگر عناصر طبیعت و آلوده کردن محیط زیست خودداری کنند.

وی اضافه کرد: همچنین مردم ضمن پاسداشت طبیعت و پرهیز از آلودگی و تخریب عرصه های طبیعی، در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی های احتمالی در عرصه های جنگلی، مرتعی و اراضی ملی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند./ع

 

 

 

ایرنا

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار