کد خبر: ۸۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 29 August 2015

امام جمعه فومن گفت: ملت ایران دارای باورهای مکتبی است پس هرگز آسیب‌پذیر نخواهد بود و کشوری که چنین مکتب و باوری دارد پیروز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فومن، حجت الاسلام سید محمدحسن صفوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در هفته دولت افتتاحیه‌های خوبی در سطح شهرستان فومن انجام گرفت و با وجود مشکلات اقتصادی نه در شهرستان فومن بلکه در تمام ایران در سطح کشور شاهد بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های خدماتی و عمرانی بودیم.

امام جمعه فومن خاطر نشان کرد: در این هفته شهدای عالی‌قدر رجایی و باهنر که در مقام رئیس جمهوری و نخست وزیر بودند به شهادت رسیدند و تقدیم نظام و انقلاب اسلامی شدند اما علی‌رغم همه اقدامات دشمن مسیر انقلاب اسلامی عوض نشد چون امتی که در صحنه باشند پیروز است.

حجت الاسلام صفوی گفت: شهرستان فومن دارای 407 شهید بزرگوار است و خدمت‌گزاری به کشوری که شهید تقدیم نظام کرده، افتخار است و بنده نیز به نوبه خود از مسئولین و ادارات و نهادهای شهرستان فومن رضایت دارم و به آن‌هاخسته نباشید می‌گویم.

وی با اشاره به بازگشایی سفارت انگلستان در تهران و سفر وزیر امور خارجه انگلیس گفت: مردم ما خاطره خوبی از انگلیس ندارند و انگلیس در طول تاریخ از دشمنان ما حمایت کرده است و از صدام نیز در طول جنگ تحمیلی حمایت کرد البته امروز همه اروپا خواستار ارتباط با ایران هستند اما باید توجه داشت که ما با اندیشه مرگ بر آمریکا زندگی می‌کنیم.

امام جمعه فومن افزود: ملت ایران دارای باورهای مکتبی است پس هرگز آسیب‌پذیر نخواهد بود و کشوری که چنین مکتب و باوری دارد پیروز است.

وی به هفته دولت و دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود‌: به بهانه هفته دولت همه ساله دولت‌مردان موفق دیدار  می‌شوند و معمولاً در این دیدارها مقام معظم رهبری به نکات ضعف و قوت کارنامه دولت اشاره می‌کند.

حجت‌الاسلام صفوی گفت: در دیدار امسال نیز ابتدا رهبری معظم انقلاب از آرامش و ثبات نسبی در زمینه اقتصادی، مهار نوسانات تند، پایان دادن به مذاکرات هسته‌ای و امثال آن تقدیر و تشکر کردند و نکته‌های بسیار مهمی را نیز تذکر دادند که باید مورد توجه جدی دولت‌مردان قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار