رئیس کمیته امداد شهرستان هلیلان گفت:تا پایان ماه مبارک رمضان یک هزار و ۶۰۰ خانواده مددجو و نیازمند در این شهرستان سبدهای غذایی حمایتی دریافت می کنند.
کد خبر: ۸۴۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 12 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عزیزمراد غلامی با بیان اینکه ارزش هر یک از این سبدهای غذایی ۳۵۰ هزار تومان است، گفت: تاکنون ۷۰۰ خانوار نیازمند در این شهرستان این سبدهای غذایی را دریافت کرده‌اند.

وی توزیع غذای گرم در بین نیازمندان هلیلان را از دیگر برنامه‌های این نهاد برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: تا کنون پنج هزار پرس غذای گرم بین مددجویان این شهرستان توزیع شده و تا پایان رمضان این کمک‌ها به بیش از ۱۰ هزار پرس غذا می‌رسد.

غلامی با عنوان اینکه هلیلان یکی از محروم‌ترین مناطق استان ایلام است، گفت: دوری از مرکز استان و کمبود امکانات و ضعف زیرساخت‌ها در این منطقه محرومیت هلیلان را شدت بخشیده به همین خاطر درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان بیشتر از دیگر نقاط استان ایلام است.

وی ادامه داد: به همین خاطر از افراد خیر و نیکوکار برای مشارکت در دستگیری از نیازمندان این منطقه و درک محرومیت‌های هلیلان دعوت به همکاری می‌کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار