امام‌ جمعه ایلام:
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ارائه بسته‌های مواد غذایی در قالب پویش امید و همدلی در بین آسیب دیدگان از کرونا در استان همچنان ادامه دارد، یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده همچنین مقرر شده است که ۱۷ هزار بسته مواد غذایی از طریق ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ۲۵۰۰ بسته غذایی از طریق آستان قدس رضوی و ۱۰۰۰ بسته دیگر نیز از طریق بنیاد علوی در طی هفته‌های آینده در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شود.
کد خبر: ۸۴۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 07 May 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در نشست هیئت امنای پویش «امید و همدلی» در حسینیه زینب کبری (س) که با حضور مسئولان استانی و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: ارائه بسته‌های غذایی پویش، امید و هم دلی استمرار دارد.

وی ادامه داد: این کمک‌ها افزون بر جمع آوری از داخل استان با مسوولان مرتبط خارج استان ارتباط برقرار شد و مساعدت‌های مطلوبی اخذ شد.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: این موسسات و نهادها شامل ستاد اجرایی حضرت امام و … بود که همکاری لازم را داشتند.

کریمی تبار افزود: جامعه هدف ما کسانی بودند که تا کنون تحت پوشش هیچ ارگانی نبودند و مبنا این بود ما به سراغ این افراد برویم مبادا کرامت کسی زیر سوال برود.

وی اظهار کرد: هزینه پویش تنها برای افراد نیازمندی است که تحت حمایت هیچ ارگانی نباشند.

حجت الاسلام کریمی تبار با تقدیر از همکاری و پای کار بودن اصحاب رسانه استان در راه اندازی و تداوم پویش امید و همدلی، خاطرنشان کرد: جذب کمک‌های مردمی با همدلی و حمایت از اقشار آسیب پذیر از کرونا می‌تواند زمینه ساز شکست این ویروس منحوس و عادی شدن وضعیت برای مشاغل مختلف و کسب درآمد برای اقشار آسیب پذیر باشد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار