سید حسن میرعماد:
به گزارش تابناک سمنان: سید حسن میرعماد رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان، از توزیع ۵۰۰ بسته اقلام و مصارف مورد نیاز خانوار در ماه رمضان بین محرومان استان در قالب طرح رزمایش مواسات این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 06 May 2020

تغییر کاربری اراضی بعد از محدودیت آب دومین مشکل کشاورزی استان ...

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید مسئولان ارشد استان سمنان از پایگاه رزمایش مواسات جهاد کشاورزی استان و در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه این رزمایش در سه مرحله با تلاش جهاد کشاورزی در سطح استان آغاز و برگزار می‌شود، بیان کرد: امروز در راستای کمک‌های مومنانه، ۵۰۰ بسته غذایی توزیع شد.

وی بیان کرد: در اوایل ماه مبارک رمضان هم افزون بر ۲۰۰ بسته غذایی با همت جهاد کشاورزی توزیع شد و این طرح در مرحله دیگر در روزهای آینده هم اجرایی می‌شود.

سید حسن میرعماد با بیان اینکه، این بسته‌ها در بین نیازمندان واقعی توزیع خواهد شد، اضافه کرد: بیشتر این بسته‌ها در مناطق روستایی و کمتر برخوردار استان توزیع می‌شود.

میرعماد با بیان اینکه ارزش هر کدام از بسته‌های غذایی سه میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است و شامل ۱۶ قلم مانند مرغ مایع، برنج، پنیر، خرما، ماکارونی، تخم مرغ، ماست، دوغ، سویا، پیاز و رب است، بیان کرد: در کنار این بسته‌های غذایی، بسته‌های فرهنگی شامل کتاب و مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار