کد خبر: ۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۵ 27 February 2015

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس، نخستین شب شعر طنز ادبی فارس، با حضور هنرمندان انجمن طنز استان در تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم برگزار شد.

احمد اکبرپور، رحیم پیمان، اسدالله فهندژسعدی، علی اصغر نجفی، عبدالنبی زارعی، جواد همت، سعید تاتینا، یدالله محمودی، ناصر زارعی، داریوش زرین تاش، بیژن مکانی، عبدالرضا قیصرپور و علی فروزان فر از شاعرانی بودند که در این شب شعر به ارائه برنامه پرداختند.

همچنین سناءالدین فرهنگ، فرشیدنیا و کاظمیان از هنرمندان جهرمی نیز در این برنامه به شعرخوانی و بازگویی خاطرات طنز جبهه پرداختند.

صحبت های بهرام بشیرزاده، مشاور اجرایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از جمله برنامه های این مراسم بود. شب شعر طنز فارس که برای نخستین بار در سطح شهرستان های فارس در جهرم برگزار شد، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جهرم، نشریه بعد پنجم طنز و انجمن هنرهای تجسمی بود.

بشیرازده در آئین نخستین شب شعر طنز ادبی فارس از اعلام حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در راستای اجرای فعالیت های فرهنگی هنری و هنرمندان شهرستان جهرم خبرداد.

بهرام بشیرزاده مشاور اجرایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در آئین نخستین شب شعر طنز ادبی فارس، گفت: انتظار داریم تا انجمنها و هنرمندان جهرمی طرحها و برنامه های خودشان را به اداره فرهنگ وارشاد شهرستان تحویل نمایند که پس از طرح و مصوب شدن در استان شاهد اجرای برنامه های متنوع در سال جدید باشیم .

وی با بیان اینکه هر چند در طول سال برخی برنامه ها را هماهنگ می کنیم؛ اما تا کنون ازهنر مندان جهرمی تقاضایی برای اجرای برنامه های فرهنگی یا هنری شاهد نبودیم افزود: این آمادگی را داریم تا در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، جشنواره ها، همایش ها و غیره حمایت و همکاری کنیم.

مشاور اجرایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه امیدواریم سال آینده سال پربار برای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان جهرم باشیم، خاطرنشان کرد: مدیرکل تلاش دارند تا از نظر نیروی انسانی اداره فرهنگ و ارشاد جهرم را تقویت نمایند تا شاهد شکوفا تر شدن فعالیتهای فرهنگی و هنری این اداره نیز بیشتر باشیم .

وی با اشاره به اجرای برنامه شب شعر طنز فارس در جهرم برای نخستین بار در شهرستان های استان، بیان کرد: امیدواریم سایر شهرستان ها نیز از این برنامه استقبال کرده تا در خدمت آنها باشیم.

بشیرزاده از برگزاری همایش "اقتصاد و هنر" برای نخستین بار در استان خبر داد و گفت: این همایش 10 اسفندماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شیراز برگزار می شود.

مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خاطر نشان کرد: با تلاشهایی که طی چند ماه گذشته صورت گرفته از فروردین 94 تمام مراحل صدورمجوز چاپ و نشر کتاب توسط این اداره کل صادر می شود و برای این منظور نیاز ارسال به تهران نمی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار