آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی:
به گزارش تابناک سمنان: آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان خواستار جلب رضایت مردم از سوی مسئولان استان به مثابه یک اولویت اصلی شد و گفت: باید با گرانفروشی و تخلفات اصناف مقابله کرد.
کد خبر: ۸۴۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ 03 May 2020

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر یکشنبه در دیدار مسئولان صنعت معدن و تجارت سمنان در دفتر خود با بیان اینکه یکی از وظایف مدیران استانی این است که رضایت مردم را جلب کنند، بیان کرد: می‌بایست جلوی تخلفات و گران‌فروشی گرفته شود که این کار یک نهی از منکر عملی است.

وی با بیان اینکه معادن در این استان دارای امتیازات و ظرفیت‌های فراوانی است که باید به دنبال سرمایه‌گذار برای این ظرفیت‌ها بود تا اشتغال‌زایی صورت گیرد، ابراز کرد: معدن امتیازات فراوانی در استان دارد که از نعمت‌های خدایی در این عالم است که ما باید به نحو احسن از آنها استفاده کنیم.
آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی با بیان اینکه در زمینه مقابله با مفسده‌ها، تخلفات و برخورد با آنها، می‌بایست نتایج اقدامات و فعالیت‌ها سریع‌تر به اطلاع مردم برسد افزود: مشکلات واحدهای کوچک‌تر راحت‌تر و سریع‌تر از واحدهای بزرگ حل می‌شود و احیا واحدهای تولیدی کوچک و متوسط باید در اولویت کارها و اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت باشد تا مردم سریع‌تر نتیجه اقدامات را مشاهده کنند.

شاهچراغی با بیان اینکه در معادن استان سمنان باید از خام فروشی جلوگیری شود، افزود: معادنی که احتیاج به آب ندارند افزایش داده و یا احیا شوند که با این کار می‌توانیم مشکل بیکاری را که یکی از مشکلات بزرگ جامعه است برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه در مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خوشبختانه اقدامات خوبی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و خصوصاً در بخش مبارزه با کرونا صورت گرفته است، تاکید کرد: مطالبات کارگران، اشتغال افرادی که بیکار شده‌اند و تقویت صنایع کنونی بسیار ضروری و مهم است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار