کد خبر: ۸۴۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 01 May 2020

 

   
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم
 

تابناک/ مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت تعهد و مسئولیت شناسی معلم نمی توانست تعطیلی مدارس را با توقف جریان آموزش نسل فردا و آینده ساز برابر بداند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، پیام تبریک نادر جهان آرای؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان؛ به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم به این شرح است.

روز و هفته معلم یادآور نقش آفرینی و تلاش همه افرادی است که چه در گذشته و چه امروز در این جایگاه مقدس نقش آفرینی کردند. هرچند امسال درحالی وارد هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم شدیم که گسترش بیماری کرونا ویروس، باعث به وجود آمدن مشکلات و آسیب های متعددی همچون تعطیلی کلیه مدارس و کلاس های درس در میهن عزیزمان ایران و سراسر جهان گشت؛ اما در مقابل جامعه بار دیگر و این بار با وضوحی به مراتب بیشتر با جایگاه، شانیت و منزلت والای معلمان و لزوم استمرار و تداوم فعالیت مستمر و پیوسته آنها آشنا و آگاه شد.

هرچند ضرورت حفظ سلامت جسمی و صیانت از امنیت روانی جامعه، مسئولان کشور را واداشت تا همه مراکز تجمع، از جمله مدارس و مراکز مقدس علمی و آموزشی را تعطیل اعلام کنند؛ اما تعهد و مسئولیت شناسی معلمی نمی توانست تعطیلی مدارس را با توقف جریان آموزش نسل فردا و آینده ساز میهن برابر بداند. اینجا بود که شاهد حضور حماسی و خیزش خودجوش معلمان متعهد و تداوم جریان آموزش با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و در این اواخر، انتقال سریع و تحسین برانگیز آن به بستر شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) شدیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید «مرتضی مطهری» و عرض خداقوت به همه فعالان جامعه پزشکی و درمانی کشور که در این دوران بسیار پرتلاش ظاهر شدند، روز و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به همه همکاران خوبم تبریک و تهنیت عرض نموده؛ تداوم توفیق خدمت به مردم و دانش آموزان عزیز را خواستارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار