فرمانده جدید قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: با تلاش همه‌جانبه سپاه و سایر نیروهای مسلح، امنیت در کردستان پایدار و مردمی است.
کد خبر: ۸۴۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ 29 April 2020

امنیت کردستان، مردمی و پایدار است

سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان که با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمالغرب برگزار شد، اظهار کرد: امروز با تلاش همه‌جانبه سپاه و سایر نیروهای مسلح یک امنیت پایدار در کردستان وجود دارد.

وی تصریح کرد: از اوایل شیوع ویروس کرونا در استان سپاه همه ظرفیت‌های خود را پای کار آورده و از توان بسیار بزرگ و رودخانه مردمی بسیج در این راستا به نحو شایسته استفاده کرده است و این تلاش‌ها تا ریشه‌کنی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: سپاه علاوه‌ بر حفاظت و دفاع از دستاوردهای انقلاب و تأمین امنیت پایدار، هم‌اکنون نیز که جامعه در شرایط سختی قرار دارد در صحنه حضور یافته و همه ظرفیت‌ها را برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم پای کار آورده است.

فرمانده جدید قرارگاه شهید شهرامفر کردستان گفت: کمک به سلامت استان در کنار وظیفه اصلی این نهاد انقلابی که تامین امنیت است بعد از شیوع بیماری کرونا بر عهده سپاه گذاشته شد و در این راستا تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

سردار حسینی با بیان اینکه کار در ابعاد مختلف بر پایه اعتقاد جهادی دنبال می‌شود، گفت: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی تمام شهرستان‌های استان، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و حمایتی به کمک خیرین و بخش‌های مختلف، ورود به عرصه درمان با ایجاد گروه‌های جهادی و اقدامات تولیدی در زمینه ماسک و لباس‌های ایزوله بیمارستانی از جمله اقدامات سپاه کردستان برای مقابله با کرونا است.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار