کد خبر: ۸۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 27 August 2015
فرماندار تالش گفت: تعداد پروژ‌ه‌های افتتاح شده امسال از نظر تعداد و ارزش ریالی نسبت به پروژه‌های سال گذشته ۷۵ درصد رشد داشته است که این رشد نشان دهنده تلاش دولت مردان برای توسعه عمران و آبادانی کشور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تالش علی فتح اللهی در جمع کارمندان نمونه این شهرستان با بیان ایکه دولت تمام توان خود را برای محرومیت‌زدایی در روستاها به‌کار گرفته است اظهار داشت: از هفته دولت سال 93 تا به امروز کارهای اساسی و زیر بنایی بسیار خوبی در این شهرستان صورت گرفته که یکی از نمونه‌های بارز این خدمات گاز رسانی به ‌روستاها و آسفالت راه‌های روستایی بالای 50 خانوار است که این امر موجب شد مهاجرت روستائیان به شهرها کاهش چشمگیری داشته باشد.
وی گفت: در هفته دولت سال گذشته، 91 پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری  14 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسیده بود و امسال به تنهایی 166 پروژه با سرمایه‌گذاری 48 میلیارد تومان بهره‌برداری رسیده است.
فرماندار تالش افزود: تعداد پروژ‌ه‌های افتتاح شده امسال از نظر تعداد و ارزش ریالی نسبت به پروژه‌های سال گذشته 75 درصد رشد داشته است که این رشد نشان دهنده تلاش دولت مردان برای توسعه عمران و آبادانی کشور است.
نماینده عالی دولت در تالش گفت: از نظر اشتغال‌زایی کاهش نرخ بیکاری این شهرستان رشد خوبی داشته است به‌طوری که از هفته دولت سال 93 تا پایان مرداد ماه امسال برای 760 نفر در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی شغل ایجاد شده و در هفته دولت امسال هم با بهره‌برداری از 2 واحد تولیدی بزرگ شن و ماسه و بتن آماده و نخ ریسی برای 130 نفر به‌طور مستقیم و حدود 200 نفر نیز به‌طور غیر مستقیم شغل پایدار ایجاد شده است.
فتح اللهی هفته دولت را بهترین فرصت برای بیان عملکرد و خدمات دولت‌مردان دانست و تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان قسم خورده انقلاب با ترفندهای گوناگون تلاش می‌کنند ارزش‌های انقلاب و تلاش مستمر مسئولین نظام را کم‌رنگ جلوه دهند اما کارکنان خدوم با سرلوحه قرار دادن شعار سال و منویات رهبرمعظم انقلاب یکی از پس دیگری ترفندهای شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار