سیده فاطمه تقوی:
به گزارش تابناک سمنان: سیده فاطمه تقوی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان در خصوص تهیه و توزیع هزار و صد سبد بسته حمایتی ارزاق از منابع بنیاد مستضعفان بین افراد نیازمند که دچار مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا شدند، خبر داد.
کد خبر: ۸۴۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 25 April 2020

توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های بیماران کرونایی در دامغان

وی با اشاره به اینکه کرونا در ماه‌های اخیر علاوه بر اینکه سلامت هموطنان را به خطر انداخته ، گفت: بواسطه تشدید رکود اقتصادی سبب بروز آمدن تبعات منفی در امور معیشتی خانواده ای نیازمند و مشاغل و کسب و کارهای خرد شده است.

سیده فاطمه تقوی خاطرنشان کرد: علاوه بر حمایت های کمیته امداد استان سمنان که تا کنون همین راستا بیش از ۲۵ هزار سبد کالا و بهداشتی بین ۱۷ هزار خانوار از مددجویان استان سمنان توزیع شده است تصریح کرد: اعتبار تخصصی از بنیاد مستضعفان  در جامعه هدف بین نیازمندن واجد شرایط غیر تحت حمایت ویژه ساکنان حاشیه شهرها و  اولویت با مشاغل خردی است که دچار مشکل اقتصادی شدند توزیع می شود.

تقوی در پایان بیان کرد: بهره مندی نیازمندان مشمول خدمات تک و چند خدمتی و مشمولین طرح اشتغال کمیته امداد که بناء به تشخیص مددکاران دچار رکود اقتصادی ناشی از شیوع بیماری شده اند از این بسته های حمایتی بهره مند می شوند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار