معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: شرکت های بزرگ نفت، پتروشیمی، پالایشگاه گاز و ان جی ال دهلران در راستای مسوولیت اجتماعی خود با هدف حمایت از افراد نیازمند و بی بضاعت که در ایام کرونا دچار مشکل شده اند، بپیوندند.
کد خبر: ۸۴۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 21 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدر نعمتی در نشست با شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی ایلام اظهار داشت: با توجه به بررسی های به عمل آمده افراد نیازمند در قالب چهار گروه اولویت بندی شده اند که برای حمایت از این اقشار آسیب پذیر این کمک ها به صورت هدفمند اهدا می شود.

وی اضافه کرد: اکنون گروه زیادی از جامعه کارگری که تحت پوشش بیمه نیستند و اصناف و بازاریان به خاطر تعطیلی اجباری بازار در ایام پیک کرونا با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه شده اند و نیاز است سایر شرکت ها و گروه های فعال اقتصادی در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی به یاری این افراد بشتابند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی شرکت ها با اولویت هزینه کرد در همان شهرستان محل استقرار خود این شرکت ها خواهد بود.

نعمتی اظهار داشت: به منظور پرهیز از موازی کاری و اجرای عدالت در اهدای کمک ها با هماهنگی سپاه، دفتر نماینده ولی فقیه در استان، دستگاه های تخصصی و استانداری این کمک ها به صورت هدفمند و تقسیم بندی شده پرداخت خواهد شد.

وی همچنین بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی و اجرای پروتکل بهداشتی در راستای حفظ سلامت کارگاه های بزرگ استان تاکید کرد و گفت: باید ایستگاه های متعدد غربالگری در این شرکت های نفتی ایجاد شود تا هم سلامت کارگران حفظ شود و هم از انتشار کرونا در بین افراد پیشگیری به عمل آید.

وی خواستار بررسی وضعیت کارگران شرکت های نفتی در طول روز و پایش مستمر سلامت آنان از طریق تب سنجی و بررسی میزان اکسیژن خون شد.

در این نشست مدیران شرکت های نفتی و پالایشگاه گاز و ان جی ال دهلران به ارایه عملکرد خود در خصوص اقدامات محافظتی و بهداشتی برای حفظ سلامت کارکنان خود پرداختند.

در این نشست مقرر شد لیست کمک های نقدی و غیر نقدی این شرکت ها تا آخر هفته در اختیار استانداری ایلام قرار بگیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار