مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب در سیروان و نیز با نگاه مثبت و امیدبخش سرمایه‌گذاران، تمام اراضی فاز یک ناحیه صنعتی سیروان به مساحت سه هکتار به متقاضیان واگذار شد.
کد خبر: ۸۴۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 20 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛  اقبال اسماعیلی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید، امسال را فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دانست و اظهار داشت: با واگذاری تمامی اراضی فاز یک ناحیه صنعتی سیروان، این ناحیه پیشرو در تحقق جهش تولید در صنایع کوچک و متوسط استان شد.

وی با بیان اینکه سیاست این شرکت علاوه بر رونق تولید، ایجاد اشتغال در مناطق دارای ظرفیت است، افزود: توجه به افزایش تولید باعث به وجود آمدن پویایی، توسعه صنعت و ایجاد اشتغال پایدار در استان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی یکی از مهمترین تکیه‌گاه‌های دولت برای توسعه صنعت در استان‌هاست و در ایلام نیز شرکت استانی با ارائه خدمات نرم‌افزاری و تهیه زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در تلاش است زمینه پیشرفت و گسترش صنعت و رفع معضل بیکاری را فراهم آورد.

ناحیه صنعتی سیروان واقع در کیلومتر ۱۵ جاده لومار به ایلام یکی از نواحی صنعتی آینده‌دار استان ایلام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار