آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان که در روز‌های اخیر پس از چندماه از بند مصدومیت رها شده، گفت: تعویق المپیک خوش شانسی بزرگی برایم بود.
کد خبر: ۸۳۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 14 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حامد رشیدی ، بابیان اینکه سال 1398 سال خوبی برایش نبود، اظهار کرد: زمستان سال گذشته از ناحیه کشاله ران به شدت دچار مصدومیت شدم و تاحدودی امیدم را برای حضور در المپیک از دست داده بودم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در روزهای گذشته آسیب دیدگی‌ام بهبود پیدا کرده و دوباره مشغول انجام تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی هستم.

ملی پوش کرمانشاهی کشتی کشورمان تصریح کرد: تعویق رقابت‌های المپیک به علت شیوع بیماری کرونا یک خوش شانسی بزرگ برایم بود و حالا با امید و آمادگی بیشتری برای مسابقات مختلف آماده می‌شوم.

وی عنوان کرد: امسال با همه توانم تلاش می‌کنم تا در مسابقات پیش از المپیک بتوانم سهمیه را بگیرم و جزو ملی پوشانی باشم که در المپیک کشتی می‌گیرند.

رشیدی گفت: البته در وزن 74 کیلوگرم کشتی گیران خوبی در کشور داریم و می‌توان گفت که همه در یک سطح و مدعی کسب سهمیه هستیم، اما سعی می‌کنم خوش شانسی که در تعویق رقابت‌های المپیک بدست آورده‌ام را هدر ندهم.

وی در ادامه بااشاره به حل شدن مشکلات شغلی‌اش، یادآورشد: یکی دو سالی بود که به دلیل کارم در اصفهان مدام بین کرمانشاه و این استان در تردد بودم و این موضوع روی تمریناتم تاثیر زیادی گذاشته بود و نمی‌توانستم بخوبی خودم را به کادر فنی تیم ملی نشان دهم.

این کشتی گیر کرمانشاهی اضافه کرد: خوشبختانه با حمایت شهردار کرمانشاه موضوع شغلم حل شده و از این پس در شهرم کار می‌کنم و بیشتر به رشته مورد علاقه‌ام می‌رسم.

وی تصریح کرد: بعد از کرونا دوباره تمرینات جدی را زیر نظر برادران محبی در کرمانشاه شروع می‌کنم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار