مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام خبر داد؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: از ۱۳ اسفنده ماه جاری تا کنون حدود ۴۵ هزار نفر در مبادی ورودی استان ایلام توسط تیم های امداد و نجات مورد پایش تب سنجی قرار گرفتند و هشدارها و اطلاع رسانی های لازم جهت پیشگیری از ویروس کرونا به آنها ارایه شد.
کد خبر: ۸۳۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 19 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین عارفی اظهار داشت : تاکنون تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ۱۱ محور ورودی استان شامل پلیس راه شباب و محور سرابله به چهارمله در چرداول، سه راهی سومار زرنه در ایوان، محور دهلران به اندیشمک در دهلران، محورهای تلخاب، وحدت آباد ماژین و پلیس راه دره شهر در دره شهر و و محور ملکشاهی به ایلام، ملکشاهی به میمه و ملکشاهی به مهران در ملکشاهی جهت طرح غربالگری ویروس کرونا استقرار یافته اند.

وی ادامه داد: در پستهای غربالگری ویروس کرونا ۱۱ تیم عملیاتی با بهره مندی از ۲۵۰ نفر روز نیروی عملیاتی متشکل از کارکنان و اعضا و استفاده از ۱۱ خودرو عملیاتی در این طرح توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام مشارکت داده شده است.

وی اضافه کرد: طرح غربالگری کماکان در مبادی ورودی به استان ادامه دارد و تیم های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر استان ایلام در حال خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در طرح غربالگری و تب سنجی افراد مشکوک به کرونا جهت سیر مراحل بعدی به مراکز درمانی معرفی می شوند.

به گفته وی، جمعیت هلال احمر استان ایلام با استفاده از ظرفیت جوانان و داوطلبان با راه اندازی کارگاه های خیاطی در شهرستان های ایلام، مهران، سیروان، دره شهر و دهلران، روزانه بیش از ۲ هزار عدد ماسک تولید و به صورت رایگان بین نیازمندان توزیع می کند.

وی یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا در استان ایلام تا کنون ۹ هزار و ۴۵۰ لیتر مواد ضدعفونی در سطح معابر و مکان های عمومی توسط نیروهای هلال احمر استان توزیع شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار