معاون سیاسی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا لازم الاجرا هستند و قصور در انجام آنها برای مردم و مسوولان پیگرد قانونی دارد.
کد خبر: ۸۳۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ 10 March 2020

به گزارش تابناک ایلام؛محمد نوذری به تشکیل کمیته نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: این کمیته بر اجرای صحیح مجموعه مصوبات ستاد توسط نهادها و ارگان های دولتی و غیردولتی نظارت می کند و بازخوردها را هر روز در ساعت مشخصی به ستاد استانی مبارزه با کرونا ارائه می دهد.

وی از نظارت بر روند اجرایی شدن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا خبر داد و افزود: به دستور استاندار ایلام و با توجه به حساسیت موضوع در قبال سلامت شهروندان کمیته نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در استان شکل گرفته است و به لحظه کم و کیف اجرایی شدن مصوبات را پایش و بررسی می کند.

نوذری یادآور شد: بیماری ویروسی کرونا باید توسط مردم جدی گرفته شود و مسوولان استان در راستای پیشگیری از این بیماری پای کار هستند و نهایت تلاش خود را در حفاظت از سلامت مردم انجام می دهند اما نکته مهم و حیاتی همکاری مردم در ماندن آنها در خانه و قطع کردن زنجیره انتقال این بیماری است.

وی از مردم خواست در کنترل بیماری مسوولان را یاری و کمک کنند و اضافه کرد: همه مردم و مسوولان و دستگاه های مختلف باید در این شرایط مهم در قبال ریشه کنی این بیماری احساس مسوولیت داشته باشند و غلبه بر این بیماری باتوجه به قدرت انتشار بالا جز با کمک و همکاری توام مردم و مسوولان امکان پذیر نیست.

نوذری گفت: مردم مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در استان چون ماندن در خانه، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، عدم حضور در اجتماعات و گردهمایی ها، عدم برگزاری مراسمات جشن و عزاداری، عدم پذیرش مهمان و نرفتن به مهمانی، نرفتن به سفر، عدم حضور در مکان های شلوغ و شستن مداوم دست ها و .‌.. را جدی بگیرند تا در آینده نزدیک استان ایلام از شر ویروس خطرناک پاکسازی شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار