فرماندار چرداول:
فرماندارچرداول از افزایش 60 درصدی در سال جاری خبر داد و گفت: اولویت اعتبارات سال 94 تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و توزیع آن بر اساس نیازمندی‌ها و اولویت‌های ضروری شهرستان چرداول است.
کد خبر: ۸۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 25 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، پرویز کولانی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چرداول با حضور جمعی از مدیران کل و مدیران شهرستان اظهار داشت: اعتبارات بحران خشکسالی و 40 میلیارد دیگر در طول چند ماه آینده نیز به شهرستان تزریق می‌شود. اعتبارات تملک دارایی و عمرانی این شهرستان 150 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار سال گذشته شهرستان در این بخش 9 میلیارد تومان بوده است، از افزایش 60 درصدی در سال جاری خبر داد و گفت: اولویت اعتبارات سال 94 تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و توزیع آن بر اساس نیازمندی‌ها و اولویت‌های ضروری شهرستان چرداول است.

فرماندار چرداول گفت: سرفصل‌های اعتبارات شامل امور عمومی، قضایی، برنامه‌ریزی، دفاع، فرهنگ و هنر، بهداشت، رفاه، ورزش و جوانان، کشاورزی، آب، صنعت و معدن، محیط زیست، بازرگانی، برق، راه و عمران شهری و روستایی است. تقسیم اعتبارات در حوزه‌های گفته شده به ترتیب اولویت در عمران شهری و روستایی، آب، راه هنر و آموزش بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار