سرپرست تبلیغات تویسرکان گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی و کانون مداحان وشعرای آیینی تویسرکان کلاس آموزش مقتل‌شناسی برای مداحان این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 25 August 2015
سرپرست تبلیغات تویسرکان گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی و کانون مداحان وشعرای آیینی تویسرکان کلاس آموزش مقتل‌شناسی برای مداحان این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛حجت‌الاسلام والمسلمین علی کاروند اظهار داشت: بی‌توجهی در نقل مطالب بی‌اساس و کذب با اهداف مقدس مداحی سازگاری ندارد و حقیقت جویی و صداقت و واقعیت گویی از نشانه‌های اخلاص وایمان مداحان است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان افزود: دوره آموزش مداحی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان مورد استقبال بسیارخوب مداحان این شهرستان قرارگرفته است و بیش از ۱۲۰ نفردراین دوره آموزشی ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه روحانیون تاثیرگزارترین قشر جامعه هستند، عنوان کرد: روحانیون باید به ابزارهای روز ازجمله: اینترنت و رایانه در راستای مقابله با جنگ نرم، مجهز شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاروند براجرای فعالیت‌های مضاعف مبلغین با محوریت دین و مذهب در راستای ارتقای آموزه‌های دینی و باورهای مذهبی جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: دراین برهه از زمان که استکبار جهانی با ترفندهای مختلف و هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم، جوانان کشور را هدف قرار می‌دهد، وظیفه روحانیون و سنگربانان عرصه فرهنگ و تبلیغ دو چندان است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: محور قرار دادن جوانان در فعالیت‌های گوناگون اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های آنان توسط ائمه جماعات مساجد، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های اسلامی باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد روستاهای شهرستان تویسرکان دارای هیئت مذهبی هستند، گفت: شهرستان تویسرکان دارای ۲ بخش مرکزی وقلقلرود ۷ دهستان و ۱۰۴ روستای دارای سکنه است که ۸۰ درصد روستاها دارای هیئت مذهبی هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین کاروند با اشاره به وجود ۴۰۰ هیئت مذهبی در این شهرستان افزود: تاکنون ۳۱۸ هیئت مذهبی دانش آموزی، دانشجویی،حوزوی، محوری و عضایری درشهرهای تویسرکان،فرسفج، لامیان، سرکان وسیدشهاب و روستاهای تابع این شهرستان،شناسایی، ساماندهی و کدرسمی ۹ رقمی دریافت کرده اند.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با بایان اینکه هیئات مذهبی، موثرترین تشکل دینی مردم نهاد در جامعه هستند، تصریح کرد: با هماهنگی بیشتر و جلسات متعدد با مسئولان این هیئات، فعالیت و مراسم‌های آنها را به مسجد برده تا از وجود روحانی و نماز جماعات بهره بیشتری ببرند.

وی اظهار داشت: هدف ساماندهی و جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و برنامه های فرهنگی آن است که با هماهنگی اعضای شورای هیئات مذهبی، دهیاران، معتمدین و روحانیان مستقر در مراکز دهستانها انجام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار