مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی از آغاز هفته نیکوکاری با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم»  خبر داد و گفت: در سطح استان 409 پایگاه در کنار روش‌های غیر حضوری،آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان هستند.
کد خبر: ۸۲۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳ 04 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی، قنبر موسی نژاد ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه جشن نیکوکاری نماد همبستگی و دستگیری از نیازمندان است، گفت: امسال جشن نیکوکاری با شعار«عید را به خانه‌هایشان ببریم» آغاز شده و کمیته امداد استان مرکزی در 409 پایگاه در کنار روش‌های غیر حضوری،آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان است.

 

وی افزود: هم استانی‌های عزیز می توانند با شماره گیری کد#1 *8877* و وارد کردن کد پیش شماره 086 ویا از طریق شماره حساب 0111470070005 و شماره کارت 6037991899940088 کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری واریز  کنند.

 

وی ادامه داد: تعداد 409 پایگاه شامل 42 پایگاه بسیج، 33 پایگاه در مصلی های سطح استان، 243 پایگاه در مساجد، 55 پایگاه سیار و 36 پایگاه ثابت آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست استان است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان ضمن تشکر از خیران گفت: ترویج فرهنگ انفاق و احسان در سطح جامعه ، کمک به تأمین مایحتاج شب عید نیازمندان، تقویت حس نوع دوستی و فراهم ساختن بسترهای لازم به منظور تحقق نیات خیران و نیکوکاران از مهم ترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری است.

 

وی در پایان کمیته امداد را امین مردم دانست و با بیان اینکه در شرایط فعلی نیازمندان بیش از پیش نیازمند کمک های خیران هستند گفت: 15 اسفند ماه پایگاه‌های امداد و دفاتر مراکز نیکوکاری و 16 اسفند ماه میعادگاه‌های نمازهای شکوهمند جمعه آماده دریافت کمک‌های مردم خیر استان است و تمامی کمک‌های مردم قبل از آغاز سال نو بین نیازمندان و افراد کم بضاعت توزیع می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار