کد خبر: ۸۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 25 August 2015

رشت - ایرنا - یک وزنه بردار از استان گیلان در مسابقات قهرمانی وزنه برداری آسیایی 2015 حضور می یابد .
[وزنه بردار گیلانی در مسابقات آسیایی حضور می یابد]

رییس هیات وزنه برداری استان گیلان روز سه شنبه گفت : سید مصطفی رجایی از استان گیلان در قالب تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران در رقابت های آسیایی 2015 تایلند حضور می یابد .
اصغر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این وزنه بردار شایسته گیلانی با درخشش در اردوهای مختلف ، به عضویت تیم ملی درآمد تا این تیم را در رقابت های مختلف به خصوص در رقابت های آسیایی 2015 همراهی کند .
وی اظهار کرد : سید مصطفی رجایی در تیم ملی وزنه برداری ایران در وزن 105 کیلوگرم در رقابت ها حضور خواهد یافت و امیداوریم که این وزنه بردار شایسته گیلانی بتواند در رقابت های آسیایی 2015 تایلند بدرخشد و مدال کسب کند .
وی ادامه داد : آخرین باری که از استان گیلان وزنه برداری در رقابت های بزرگسالان آسیا حضور داشت ، مربوط به مسابقات 2009 قزاقستان بود که پس از آن ، استان گیلان دیگر نماینده ای در تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان نداشت .
وی بیان کرد : خوشبختانه هیات وزنه برداری استان گیلان طی چند سال اخیر روی تیم های پایه سرمایه گذاری و برنامه ریزی مناسبی انجام داده و امیدواریم که این وزنه برداران بتوانند با درخشش خود به عضویت تیم های ملی در رده های سنی مختلف درآیند .
رییس هیات وزنه برداری استان گیلان خاطرنشان کرد : رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان 2015 آسیا از 10 روز دیگر با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از قاره کهن در کشور تایلند آغاز می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار