کد خبر: ۸۲۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ 01 March 2020
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر شناسایی، پرورش و استفاده از نخبگان ورزشی در روستاها تاکید کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر شناسایی، پرورش و استفاده از نخبگان ورزشی در روستاها تاکید کرد.
سیدمحمدتقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد با بیان این خبر در گفتو با پایگاه خبری ورزش استان گفت : روستاها دارای ظرفیت عظیمی از استعداد و توانمندی‌های ورزشی هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود امکانات لازم در روستاها، افزود:خوشبختانه در حال حاضر اکثر روستاها در سطح استان ازیکی امکانات سالن ،چمن مصنوعی و زمین ورزشی برخوردار می باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: علی‌رغم کمبودها تاکنون ورزشکاران نخبه‌ و ممتازی از دل روستاها بیرون آمده که به خوبی در سطوح ملی درخشیده‌اند.
علوی ،شبنم بهشت را از جمله این ورزشکاران عنوان کرد و بیان داشت: این ورزشکار فوتبالیست به عنوان بانوی برتر فوتبال ایران شناخته شده که این خود برای استان افتخاری بزرگ است.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد روستازاده‌ها را مردمی شجاع، توانمند و بااستعداد دانست و بر شناسایی، پرورش و استفاده از نخبگان ورزشی در روستاها توسط مسوولان هیات‌ها تاکید کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکید ما بر تعامل و توسعه فعالیت هیات‌ها است، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری همه هیات‌ها و مسوولان بتوانیم تحولی قابل توجه در ورزش استان ایجاد کنیم.
وی با اشاره به اینکه در حال بررسی برای شناسایی و ساماندهی ورزشکاران آماده و توانمند برای حضور در بازی‌های المپیک 2022 جوانان سنگال و بازیهای آسیایی 2033چین هستیم، گفت: امیدواریم هر چه سریعتر ورزشکاران نخبه شناسایی و برای حضور در این بازی‌ها ساماندهی شوند.
علوی ، ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد را دارای پتانسیل و ظرفیت‌های بالا دانست و گفت: به نظر می‌رسد آنگونه که باید از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است.
سید محمد تقی علوی با تاکید بر اینکه باید مواردی مانند ورزش را به دل روستاها برده و میان مردم آنجا همگانی کنیم، گفت: نباید اجازه دهیم استعدادهای ناب در روستاها و مناطق عشایری خاموش شوند.
وی توسعه ورزش استان را نیازمند توجه، شناسایی، تربیت، معرفی و استفاده از همه ظرفیت‌ها در نقاط مختلف دانست و گفت: روسای هیات‌ها می‌توانند در تحقق این امر یاریگر خوبی برای اداره کل ورزش و جوانان باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار