مشاورمدیرکل و مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 شهرری گفت: برای تعطیلات نوروز 94 آموزش و پرورش شهرستان 100 کلاس در قالب 12 مدرسه را برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته است.
کد خبر: ۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ 26 February 2015

 فرماندار ری گفت: یکصد کلاس پس از تجهیز و آماده سازی برای اسکان مسافران نوروز 94 در شهرری پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روزچهارشنبه درجلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان ری در محل سالن خدمت فرمانداری، اظهار داشت: تمامی کلاسها با تجهیرات و امکانات شامل کولر، یخچال، تلویزیون و فرش آماده اسکان میهمانان نوروزی است.

وی با اشاره به ایجاد هماهنگی و انسجام در ارایه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران در ایام نوروز 94 افزود: استفاده از تمام ظرفیت های موجود و بالقوه شهرستان نیازمند تعامل و همکاری همه ارگانها و نهادهای است و بایستی از موازی کاری پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: مورد خطاب قرار دادن ری به عنوان قبله تهران توسط رهبر معظم انقلاب مسوولیت همه مدیران دستگاههای اجرایی را سنگین تر و بایستی برای رفع مشکلات مردم تمام سعی و تلاش خود را به کار ببندیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر قدمت تاریخی هشت هزار ساله این شهراظهار داشت: وجود ظرفیت های گردشگری تاریخی و مذهبی همچون حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، حرم مطهر امام راحل و سایر امامزده گان واجب التعظیم و همجواری با پایتخت ایران اسلامی این شهر را به یکی از پرجاذبه ترین مناطق گردشگری و قطب فرهنگی کشور تبدیل کرده است.

مشاورمدیرکل و مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 شهرری گفت: برای تعطیلات نوروز 94 آموزش و پرورش شهرستان 100 کلاس در قالب 12 مدرسه را برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته است.

محمد اسد نژاد تاکید کرد: عوامل اجرایی ستاد اسکان مسافران فرهنگی مستقر در مدارس کار خود را از 28 اسفند ماه جاری با پذیرش و ساماندهی مسافران آغاز می کنند.

وی با اشاره به طبقه بندی کلاسها به دو بخش تمام تجهیز و نیمه تجهیز افزود: کلاس ها تمام تجهیز به امکاناتی نظیر فرش، یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، سیستم سرمایشی، زیر انداز و پتو مجهز و مابقی نیز امکانات نسبتا خوبی را دارا می باشند.

اسد نژاد اظهارداشت: آموزش و پرورش شهرستان این آمادگی را دارد که با همکاری شهرداری منطقه برای مسافران این امکان را فراهم آورد که به جای چادر زدن در گوشه وکنار بوستان ها در حیاط مدارس مستقر شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار