معاون عمرانی استانداری تهران گفت: ۲۲۰۰ مورد بنای غیر مجاز به منظور حفظ حقوق مردم تخریب شده است.
کد خبر: ۸۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 25 August 2015
شامگاه دوشنبه حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌های هفته دولت در شهرستان ملارد در قالب ۸۵ پروژه و با اعتباری بالغ بر ۱۸۱ میلیارد تومان به مرحله بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در  استان تهران، ۵۱۵ پروژه و با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۴ میلیارد تومان در هفته دولت بصورت رسمی به بهره برداری می‌رسد.

کریمی در خصوص بافت‌های فرسوده موجود در سطح این استان گفت: سازمانی مشخص در حوزه بافت‌های فرسوده تشکیل شده که در حد توان و اختیارات موجود در حوزه ساماندهی و بهسازی بافت‌های فرسوده ورود می‌کند.

وی عنوان کرد: دولت تسهیلات ویژه ای در عرصه بهسازی و ترمیم بافت‌های فرسوده در نظر گرفته و مدیریت شهری نیز با صدور پروانه‌های رایگان، تلاش خود را برای تسهیل زمینه و بستر مناسب، جهت احیای چنین بافت‌هایی به کار می‌گیرد.

معاون عمرانی استانداری تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌های زمین خواری اظهار داشت: ستادی در حوزه پیگیری امور مربوط به ساخت و سازهای غیر مجاز با مشارکت ۳۴ دستگاه اجرایی، امنیتی و قضایی و... شکل گرفته که خوشبختانه  تصمیمات سازنده ای در این زمینه اتخاذ شده است.

وی افزود: تخریب بیش از ۲۲۰۰ مورد بنای غیر مجاز، باز پس گیری ۱۲۰۰ هکتار از اراضی ملی و آزاد سازی ۱۱۵ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌ها از نمونه اقدامات قابل توجهی است که در حوزه استان تهران عملیاتی شده است.

کریمی در ارتباط با معضل ترافیک در غرب استان تهران گفت: سیاست کلی دولت در بخش حمل ونقل، معطوف به حمل ونقل ریلی است که در حفظ سلامت زیست محیطی نیز مطلوب اثر و سازنده است.

وی با بیان هزینه بر  بودن طرح‌های ریلی در کشور یادآور شد: در سفر اخیر رئیس جمهور به غرب استان تهران، توسعه راه‌های ریلی مورد توجه جدی دولت قرار گرفت و بر ضرورت تقویت و گسترش این طرح‌ها تاکید ویژه ای شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار