مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: جشن نیکوکاری امسال در ۵۸۰ مدرسه استان ایلام برگزار می شود
کد خبر: ۸۲۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 24 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ ضیاء رضایی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام که به مناسبت در پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری صورت گرفت بیان کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» علاوه بر مکان‌های عمومی و معابر، در ۵۸۰ مدرسه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این زمینه تعداد ۸۰ هزار پاکت مخصوص جمع آوری جشن نیکوکاری نیز از طریق مدارس بین دانش آموزان و والدین آنها در حال توزیع است که پیام ویژه برای والدین این دانش آموزان همراه با این پاکت‌ها ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه زنگ عاطفه‌ها در روز ۱۴ اسفند در مدارس استان برگزار می‌شود گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته همه عواید حاصل از این مراسم برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می‌گیرد.

رضایی ادامه داد: انتظار داریم مدیران و کارکنان آموزش و پرورش نیز همراه با دانش آموزان با شرکت در این جشن ملی در زمینه دستگیری از دانش آموزان نیازمند مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه بین کمیته امداد و آموزش و پرورش در زمینه‌های کمک به نیازمندان همکاری‌های خوبی وجود دارد گفت: برگزاری کلاسهای تقویتی، ارتقاء سطح تحصیلی دانش آموزان مددجو، پیگیری وضعیت تحصیلی و فرهنگی دانش آموزان و نیز همکاری در زمینه برگزاری جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها از جمله این همکاری‌ها است.

میزان مشارکت مردم ایلام در کمک به نیازمندان ستودنی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست گفت: تلاش مجموعه آموزش و پرورش این است که زمینه مشارکت دانش آموزان و والدین آنها را در دستگیری از نیازمندان فراهم نماید.

اسفندیار رستم زاد افزود: از آنجایی که کمیته امداد برنامه‌های فرهنگی و آموزشی خوبی برای خانواده‌های نیازمند و مددجو دارد آموزش و پرورش استان ایلام با امکاناتی که در این زمینه دارد با تمام توان خود با این نهاد همکاری خواهد کرد.

وی به وضعیت مشارکت مردم استان ایلام در دستگیری از نیازمندان اشاره کرد و گفت: با توجه به محرومیت استان ایلام و نیز مشکلات اقتصادی و تورمی که در این استان هست میزان مشارکت مردم نوع دوست این استان در کمک به نیازمندان ستودنی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری بین دانش آموزان از مأموریت‌ها و برنامه‌های مشترک کمیته امداد و آموزش و پرورش است که در این استان به خوبی انجام گرفته است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار