همزمان با نخستین روز از هفته دولت، نمایشگاه مجازی اداره کل تامین اجتماعی قم که به منظور معرفی خدمات و ارائه دستاوردها و عملکرد دو ساله سازمان تامین اجتماعی در دولت طراحی شده است توسط مدیرکل تامین اجتماعی استان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 24 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی قم، این نمایشگاه مجازی در نخستین روز از هفته دولت امسال که با شعار «دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم» نامگذاری شده است رونمایی شد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم در خصوص برگزاری نمایشگاه مجازی گفت: به دنبال تصمیم استانداری قم در هفته دولت فعالیت‌های نمایشگاهی طبق سنوات گذشته به صورت فیزیکی نخواهد بود و امسال این نمایشگاه به صورت مجازی در سایت این اداره کل قم به نشانی www.qom.tamin.ir قرار گرفته است.

سید مجتبی موسوی اضافه کرد: امسال با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی و تاکید بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، نمایشگاه هفته دولت در دستگاه‌های اجرایی استان قم نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه مجازی فعالیت‌ها و خدمات اداره کل تامین اجتماعی قم معرفی می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم همچنین در خصوص برنامه‌های هفته دولت اداره کل تامین اجتماعی قم گفت: شرکت در غبارروبی مزار شهدای علی بن جعفر(ع)، حضور در بیت امام خمینی(ره)، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با مردم، بازدید از شعب و کارگزاری‌های رسمی زیرپوشش، برگزاری شورای اداری، برگزاری جشن هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه از جمله این برنامه‌ها است.

گفتنی است لینک‌های خدمات الکترونیک تامین اجتماعی، فرم‌های مورد نیاز مخاطبان برای دریافت خدمت، پرسش و پاسخ‌های بیمه‌ای، مطالب و جزوات آموزشی برای کارفرمایان، سامانه امتیازدهی کارگزاری‌ها، بخش ویژه انتشارات، معرفی کامل خدمات سازمان، بارگذاری قوانین و مقررات بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی، اطلاع رسانی و چند رسانه‌ای به لحاظ اهمیت موضوع به‌صورت مجزا در سایت فعال و قابل بهره‌برداری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار