نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه رسانه‌ها در انتخابات نقش سنگینی دارند، گفت: رسانه‌ها باید در ایجاد فضای رقابتی و سالم انتخاباتی جریان‌سازی کنند.
کد خبر: ۸۲۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳ 08 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار در جشنواره برگزیدگان نماز استان ایلام با حضور رییس حوزه‌های علمیه خواهران کشور اظهار داشت: رسانه‌ها باید با توجه به رسالت خبری خود در جانبداری یا بر علیه هیچ نامزد یا حزبی مطلب ننویسند و تلاش آنها در سمت و سوی معرفی شاخص‌های کاندیداهای اصلح باشد.

وی افزود: داوطلبان و برنامه‌های آنها با همدیگر متفاوت است و مردم باید از طریق رسانه‌ها بهترین فرد را فارغ از گرایش‌های سیاسی یا قومی و قبیله‌ای به افکار عمومی معرفی و آنها را در انتخاب یک نماینده مناسب یاری کنند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار یادآور شد: نامزدها و طرفداران آنها نیز نباید به تخریب رقبای خود یا کسانی که به هر دلیل تایید صلاحیت نشده‌اند اقدام کنند بلکه فقط صادقانه به تشریح برنامه‌ها و اهداف خود بپردازند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور نیز در این جشنواره در مورد نقش و جایگاه خاص قرآن در دین اسلام اظهار داشت: جامعه اسلامی که عامه مردم و مسوولانش با قرآن مانوس باشند خیلی زودتر از سایر ملل به سرمنزل مقصود خواهند رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور افزود: ساختار قرآن به گونه‌ای است که از همان بدو نزول تا زمان پایان حیات بشری پاسخگوی تمام سوالات و شبهات افراد و محققان در حوزه‌های مختلف است.

وی اضافه کرد: علاوه بر قرآن‌پژوهان مسلمان حتی محققان غربی غیرمسلمان که سال‌های متمادی در زمینه قرآن تحقیق و بررسی و مطالعه کرده‌اند نیز به این واقعیت که قرآن گنجینه نهان و پنهان تمام علوم و و حوادث حال و آینده است پی برده‌اند.

وی اظهار داشت: وقتی که زندگی‌ها بر مبنای قرآن کریم شکل بگیرد موجی از آرامش و نشاط در جامعه شکل می‌گیرد و بدون شک ریشه بسیاری از مشکلات زندگی‌های دنیوی در سایه قرآن حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام بهجت‌پور با بیان اینکه قرآن رشددهنده افراد، است، تاکید کرد: باید قرآن در جان و روح همه مردم ساری و جاری باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار