سرعتی‌زن سابق تیم ملی والیبال گفت: پیشنهاد راه اندازی آکادمی والیبال در همدان به صورت تشکلی را ارائه کردیم که مورد بی مهری مسئولان قرار گرفت و دیگر امیدی به راه اندازی آن در همدان ندارم.
کد خبر: ۸۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 25 August 2015
سرعتی‌زن سابق تیم ملی والیبال گفت: پیشنهاد راه اندازی آکادمی والیبال در همدان به صورت تشکلی را ارائه کردیم که مورد بی مهری مسئولان قرار گرفت و دیگر امیدی به راه اندازی آن در همدان ندارم.

به گزارش تسنیم؛آرمین تشکری اظهار داشت: امسال پیشنهاد راه اندازی آکادمی تخصصی والیبال را ارائه و خواستار حمایت مسئولان و جذب اسپانسر شدم اما تا کنون حمایتی از این طرح صورت نگرفت.

تشکری بیان کرد: همدان ظرفیت‌های بالایی در امر والیبال دارند و حضور ملی پوشان همدانی در رده‌های مختلف این موضوع را اثبات می کند ولی از این ظرفیت به درستی استفاده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه نسبت به همدان و مردم همدان ارق و علاقه خاصی دارم، عنوان کرد: هدف از راه اندازی این آکادمی شناسایی استعدادهای بالقوه در رده‌های پایه و تبدیل کردن آنها به بالفعل بود، ضمن اینکه میخواستیم از مربیان پیشکسوت و خوب استان نیز در در راستای نیروسازی نیز بهره بگیریم ولی متاسفانه حمایتی از آن انجام نگرفت.

ضرورت حمایت استانداری و شهرداری همدان برای راه اندازی آکادمی والیبال

تشکری افزود: نمونه این آکادمی چندی پیش در مشهد نیز راه اندازی شد، آموزش در این آکادمی از مرحله مقدماتی تا دوره حرفه‌ای پیش بینی شده بود و آموزش در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان انجام شود.

وی مطرح کرد: همدان 5 ملی پوش والیبالیست در عرصه‌های مختلف جوانان نونهالان و امیدان دارد در صورت یکه هیچ شهرستانی چنین ظرفیتی را ندارد، ضمن اینکه استعدادهای پنهان فراوانی در این رشته ورزشی در شهر وجود دارد که نیازمند شناسایی است و برای راه اندازی این آکادمی نیازمند حمایت استانداری و شهرداری همدان هستیم.

تشکری گفت: برای اختصاص چند سالن مناسب در رده‌های مختلف، تهیه تجهیزاتی مثل، توپ، تور و لباس ورزشی و همچنین تأمین هزینه مربی به حمایت نیاز داریم تا این آکادمی راه اندازی شود.

وی افزود: اگر اسپانسری برای تأمین هزینه ها اعلام آمادگی کند آکادمی با استقبال کننده های فراوان راه اندازی و فعالیت خود را آغاز می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار