کد خبر: ۸۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 23 August 2015

آستارا - ایرنا - فرمانده انتظامی آستارا از استقرار نگهبانان محله در بازارچه ساحلی این شهرستان به منظور برقراری امنیت و اطمینان خاطر گردشگران و بازاران در آینده نزدیک خبر داد.
[فرمانده انتظامی: نگهبانان محله در بازارچه ساحلی آستارا مستقر می شوند]

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ رحیم مهدی زاده روز یکشنبه در نشست آموزشی و تعاملی با کسبه و بازاریان بازارچه ساحلی آستارا با اشاره به اینکه تعامل و همکاری باید متقابل و دوسویه باشد، اظهار کرد: تلاش در برقراری امنیت نخستین خواسته و انتظار پلیس از بازاریان است.
وی با بیان اینکه بازبودن مغازه ها تاپاسی از شب ضریب امنیت را کاهش می دهد، اضافه کرد: در راستای این امر نگهبانان محله با لباس های مخصوص و یکنواخت به منظور پیشگیری از سرقت و نیز نظم بخشی به بازارچه ساحلی به زودی مستقر می شوند.
وی افزود: اصناف و کسبه در ایجاد امنیت نقش موثر و قابل توجهی دارند و میزان مشارکت آنان برای برقراری نظم و تامین امنیت در این شهرستان توریستی ستودنی است.
وی بازاریان را دیده بانان پلیس در بازارچه ساحلی ذکر کرد و ادامه داد: شایسته است بازاریان هرگونه ناهنجاری و قانون شکنی را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با متخلفان صورت گیرد.
وی با بیان اینکه تعامل و همکاری پلیس با کسبه و اصناف موجب رضایتمندی مردم می شود ، اضافه کرد: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری با تعامل می توان همدلی و همزبانی دولت و ملت را افزون کرد.
وی تامین نظم و امنیت اجتماعی در جامعه را مستلزم اهتمام و مشارکت دستگاه ها و نهادهای مردمی با پلس عنوان کرد و گفت: همکاری در حیطه ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه همه ما در تحقق امنیت مسوول هستیم، گفت: پس از تعطیلی بازارچه ساحلی تعدادی از مغازه ها مشاهده می شود که تا پاسی از شب باز هستند که از متصدیان این واحدها انتظار داریم در جهت همکاری برای افزایش ضریب امنیت و جلوگیری از ناامنی در وقت معمول اقدام به بستن مغازه های خود کنند.
در پایان این نشست اعضای هیات امنای بازارچه ساحلی آستارا نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه عملکرد پلیس و نیز پیرامون مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری رشت مرکز استان گیلان واقع شده و با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب آنها در بازارچه ساحلی متمرکز شده است ، همه ساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی بوده و یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار