مدیرعامل شرکت گاز ایلام ؛
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: با شروع هوای سرد روزانه بیش از ۱۰۰۰ درخواست غیرحضوری در سامانه CRM شرکت گاز ایلام ثبت و پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۱۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 16 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس شمس‌اللهی اظهار داشت: چندین پل ارتباطی و کانال وجود دارد که به صورت غیرحضوری به سوال‌ها و درخواست‌های مردم در رابطه با عملکرد و خدمات شرکت گاز ایلام جواب می‌دهند.

مدیر کل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه سال ۹۷ در بین ۳۱ شرکت گاز استانی مقام اول در رضایت‌مندی مشترکان را کسب کرده‌ایم، گفت: کانال‌های ارتباطی غیرحضوری ما بیش از ۱۴۰ نوع خدمات را در حوزه پیمان‌کاران، مشتریان و کارکنان پوشش می‌دهند.

وی افزود: درگاه اینترنتی، سامانه پیامکی، سامانه crm، تلفن گویا شبانه روزی و اپلیکیشن شرکت گاز ایلام از جمله پل‌های ارتباطی ما با مردم هستند.

شمس اللهی بیان کرد: درخواست‌های غیرحضوری علاوه بر سرعت بخشیدن به پاسخگویی ما، سودمندی‌هایی برای مشترکین از جمله صرفجویی در وقت و زمان و آسودگی مشترکان نیز دارد.

وی افزود: در روزهای سرد فصل زمستان مصرف گاز و انرژی بیشتر و در نهایت مراجع بیشتر می‌شود که توصیه ما استفاده از کانال‌های ارتباطی مجازی است.

مدیر عامل شرکت گاز ایلام بیان داشت: با وجود مشکلات ارتباطی حضوری در فصل زمستان و نبود وقت کافی توصیه می‌شود مردم اعتراضات، پیشنهادات، گزارشات و سوال‌های خود را از طریق کانال‌های اینترنتی به صورت غیرحضوری به گوش ما برسانند/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار