فرماندار تنگستان:
فرماندار تنگستان گفت: امسال برای عمران شهری دلوار 17 میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی این شهرستان مصوب شد.
کد خبر: ۸۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 22 August 2015
غلامرضا ترکزاده روزشنبه درجمع مردم بخش دلوار تنگستان افزود: دولت در دو سال گذشته خدمات زیاد و شایسته ای در حوزه های گوناگون به مردم این شهرستان ارائه داده است.

وی یادآورشد: در سال گذشته برای توسعه و عمران شهری دلوار 15 میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان تنگستان مصوب شد که همه این میزان اعبتار تخصیص یافت.

ترکزاده با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت بیان : اجرای طرح تحول نظام سلامت سبب کاهش و برداشته شدن هزینه های سنگین درمانی از روی دوش مردم شده است.

فرماندار تنگستان از افزایش اشغال تخت بیمارستانی در تنگستان خبرداد و گفت: قبل اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان تنگستان اشغال تخت های بیمارستانی حدود 2 درصد بود که با اجرای طرح تحول نظام سلامت و ایجاد تخصص های مورد نیاز اشغال تحت های بیمارستانی اکنون به بیش از 60 درصد افزایش یافته است.

ترکزاده با اشاره به این که قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت یک پزشک متخصص هم در شهرستان تنگستان وجود نداشت افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و با تلاش هایی که دراین زمینه صورت گرفت اکنون هشت پزشک متخصص درحال خدمت رسانی به مردم این شهرستان در بخش های مرکزی و دلوار هستند.

وی در زمینه تکمیل پروژه ورزشی تنگستان بیان کرد: اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید در این بخش صورت گرفته و فضاهای ورزشی که از خدمات عمومی دولت برای پرکردن اوقات فراغت جوانان است در این شهرستان توسعه یافته است.

فرماندار تنگستان سرانه ورزشی شهرستان تنگستان را 1.1 متر مربع دانست و گفت: قبل از دولت تدبیر و امید سرانه ورزشی دراین شهرستان کمتر از 50 سانتی متر مربع بود که با تکمیل پروژه های ورزشی در دو سال اخیر سرانه ورزشی این شهرستان به بیش از 1 متر 18 سانتی متر مربع افزایش یافته است، این درحالی است که در قانون برنامه پنجم توسعه کشور سرانه ورزش یک متر مشخص شده است.

ترکزاده با اشاره به برگزاری کنگره یک صدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری در شهر دلوار اظهارکرد: 12 شهریور ماه کنگره یکصدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری با رویکردی متفاوت از سال های گذشته در زادگاه این شهید برگزار می شود.

وی اضافه کرد: 12 شهریور کنگره ای در معرفی شخصیت مبارزاتی شهید رئیسعلی دلواری در دلوار و در آذرماه نیز کنگره علمی آن شهید با حضور اندیشمدان، تاریخ نویسان و نخبگان در مرکز استان بوشهر برگزار می شود.

شهرستان تنگستان با 70 هزار نفر جمعیت و مرکزیت شهر اهرم در 50 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار