کلاس اخلاق
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتخابات فرصتی برای تجلی حضور آگاهانه مردم در صحنه تصمیم‌سازی کشور و حمایت از آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی است
کد خبر: ۸۰۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 25 December 2019

انتخابات عرصه تجلی حمایت مردم از آرمان‌های نظام اسلامی است

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و حمایت قاطع خود از انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشند.

وی ادامه داد: داوطلبان انتخابات مجلس باید لیاقت، کاردانی، اخلاق‌مداری و آگاهی لازم را نسبت به امور کشور و عرصه بین‌المللی داشته باشند و مردم نیز باید با آگاهی و شناخت کامل از داوطلبان انتخاباتی آرای خود را در صندوق بیندازند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: قانون نام‌نویسی داوطلبان شرکت در انتخابات برای ورود افراد کاردان و با کفایت در این عرصه نیازمند اصلاحات کارشناسانه است که در دوره‌های بعد لین مهم باید در دستور کار ارکان نظام اسلامی قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: ساز و کار مجلس شورای اسلامی و وظیفه اصلی نمایندگان خانه ملت برای عموم مردم مشخص است، بنابراین داوطلبان انتخاباتی نباید با دروغ‌پردازی و وعده‌های بی‌اساس اذهان عمومی را مشوش کنند و مردم نیز باید نسبت به این مهم هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات نباید به میدان تخریب، توهین و تهمت افراد به یکدیگر تبدیل شود، تاکید کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات باید اخلاق و رفتار انتخاباتی را رعایت کرده و تبلیغات خود را بر اساس شئونات اسلامی و انقلابی انجام داده و از تخریب پرهیز کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی شرایط اقتصادی کشور را ویژه ارزیابی کرد و گفت: تجربه جنگ تحمیلی و کمبود‌های و چالش‌های آن دوران نشان می‌دهد که ملت ایران در هر شرایطی پای نظام اسلامی ایستاده‌اند و نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند، بنابراین مسوولان باید ضمن بهبود انگیزه و امید در جامعه، با کار و تلاش شبانه‌روزی در راستای توسعه پایدار کشور و اعتلای نظام گام بردارند.

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: گسترش عدالت اجتماعی با توزیع عادلانه منابع در نقاط مختلف کشور و بین مردم، بهره‌گیری از مدیران و نیرو‌های کارآمد، کاردان، پاک‌دست و اخلاق‌مدار، توسعه فرهنگ کارآفرینی به حمایت گسترده بانک‌ها و مراکز مالی و اعتباری، پرهیز از اسراف و اشرافی‌گری به خصوص در دستگاه‌های اجرایی، گسترش فرهنگ قناعت و ساده‌زیستی و در نهایت حمایت از تولید داخل و اقتصاد مقاومتی از مهمترین راهکار‌های حل مشکلات اقتصادی کشور است که باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: کار و تلاش شبانه‌روزی و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری تنها با شعار و روی کاغذ محقق نمی‌شود و برای توسعه همه‌جانبه کشور و افزایش اعتماد عمومی، باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در مسیر سرمایه‌گذاری‌های توجیه‌پذیر و حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برنامه‌های مدون تدوین کنند.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یک‌بار روز‌های چهارشنبه در محل بیت نماینده، ولی فقیه در این استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار