معاون حمل‌ونقل کرمان:
به گفته‌ی معاون حمل‌ونقل اداره كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان كرمان، رانندگان وانت‌بارهای فعال در جاده‌های برون‌شهری برای دریافت سهمیه‌ی سوخت موظف به اخذ مجوز فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۰۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 24 December 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان كرمان، مهدی صیفوری بیان کرد: «در راستای طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت‌بار برای فعالیت در بخش حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای و بر اساس تصمیمات متخذه درخصوص تخصیص سوخت ناوگان وانت‌بار بر اساس پیمایش، از این پس جهت دریافت سهمیه‌ی عملكردی سوخت، ناوگان مذكور بایستی نسبت به اخذ مدارک و اسناد حمل شامل كارت هوشمند راننده و ناوگان (مجوز فعالیت) و بارنامه جهت حمل محمولات اقدام کنند».
وی افزود: «كلیه‌ی رانندگان و مالكان وانت‌بار بایستی با مراجعه به اداراه كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و یا مراكز مجاز صدور كارت هوشمند در استان محل سكونت خود نسبت به ثبت‌نام و اخذ مدارک مجوز فعالیت اقدام کنند، تا از مزایای فوق بهره‌مند شوند».
صیفوری اضافه كرد: «از پنجم دی‌ماه سال‌جاری رانندگان و ناوگان فاقد مدارک مذكور كه در جاده‌های بین شهری تردد می‌کنند براساس قوانین و مقررات مربوطه توسط پلیس‌راه اعمال قانون خواهند شد».

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار