مسوول بخش اپلیکیشن و بازی سازمان سراج مرکز ایلام گفت: اولین دورهمی فعالان حوزه ساخت اپلیکیشن و بازی در ایلام برگزار شد، استمرار این دوره‌ها نقش بسزایی در تقویت افراد علاقه‌مند به این حوزه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۰۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 22 December 2019

به گزارش تابناک ایلام، اولین دورهمی فعالان حوزه ساخت اپلیکیشن و بازی ایلام با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و با حضور جمعی از برترین فعالان این حوزه، شامل افراد موفق استارتاپی ایلام در محل فرهنگسرای جوان برگزار شد.

محمدامین درویشی مسوول بخش اپلیکیشن و بازی سازمان سراج مرکز ایلام در این نشست، گفت: به منظور آشنایی و شناخت هر چه بیشتر فعالان حوزه استارت آپ، برگزاری جلسات دورهمی‌ها به صورت پیوسته و در بازه زمانی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سازمان سراج حدود یک سال است مشغول پیشبرد طرح شتاب (شبکه توسعه آپ و بازی) در استان ایلام است، به همین منظور اقدام به آموزش مربیان دوره‌های آموزش ساخت اپ و بازی در تهران کرده است. 

مسوول بخش اپلیکیشن و بازی سازمان سراج مرکز ایلام، ادامه داد: مربیان آموزش دیده در این استان نیز با برگزاری همان دوره‌ها، جامعه هدف دانش آموزان، دانشجویان، حوزه‌های علمیه و افراد علاقمند در این حوزه را به سمت استعداد پروری تقویت خواهند کرد. 

وی با بیان اینکه حضور چهره‌های برتر استانی و کشوری سبب پیشرفت فعالان این حوزه می‌شود، تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۱٠٠ فعال حرفه‌ای حوزه استارت آپ و اپلیکیشن بازی در این استان وجود دارد که استفاده از ظرفیت‌های موجود سبب ترغیب علاقمندان به این برنامه‌ها خواهد شد.

لازم به ذکر است،  مرکز آموزش سازمان فضای مجازی سراج در سال 1393 شروع به فعالیت کرد و یکی از اهداف تشکیل این مرکز، ترسیم نقشه راه و تدوین نظام جامع آموزشی برای فعالان انقلابی عرصه فضای مجازی بوده است.

 با توجه به نیازهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در این حوزه، دوره‌های مختلف آموزشی با موضوعات مربوط و برگزاری کلاس‌های مختلف آموزش الکترونیکی (آموزش مجازی) و... صورت خواهد گرفت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار