امام جمعه اراک:
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت:رقابت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید درکمال سلامت واخلاق مداری انجام شودودراین زمینه اقدامات تبلیغاتی از تخریب واقدامات غیر اخلاقی پرهیز شود.
کد خبر: ۸۰۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 20 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی درخطبه های نماز جمعه اراک با بیان اینکه
داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات مردم و چالش‌های اقتصادی کشور برنامه عملیاتی ارایه دهند افزود:داوطلبان باید به صورت کیفی و پاسخگو پای در عرصه رقابت‌های انتخاباتی بگذارند.
وی با بیان اینکه برنامه‌ها و وعده‌هایی که داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان می‌کنند باید منطبق بر امکانات کشور و توانشان بوده و ظرفیت عملیاتی برای گره‌گشایی از مشکلات را داشته باشد یادآورشد: حضور در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه شرعی، سیاسی، دینی و انقلابی مردم ایران اسلامی است.
وی افزود: مردم باید با انتخاب آگاهانه و حضور معنادار خود در پای صندوق‌های رای، افراد صالح و باکفایت را برای رفع مشکلات، رسیدگی به حقوق ملت، رفع بیکاری و تلاش برای ایجاد اشتغال در جامعه انتخاب کنند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه تحقیق، پژوهش و فناوری کلید توسعه و پیشرفت در تمامی زمینه‌ها است گفت:
این مهم باید به‌صورت عملیاتی در دستور کار مراکز علمی، صنایع و مسوولان استان قرار گیرد.
این الله دری نجف آبادی با بیان اینکه صنایع استان با مشکلاتی مواجه هستند که می‌توان با فعال‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه زمینه اقدامات موثری را انجام داد افزود: ایجاد تحول و پیشرفت در بخش کشاورزی و صنعتی عامل بی‌نیاز کردن کشور از اقتصاد نفتی و مقابله با تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه برخی از روشنفکران غرب زده که به علم غربی اعتقاد دارند بیمار هستند یادآورشد:برای رسیدن به رشد وتوسعه کشور باید به داشته‌های خودی اتکا کرد.
وی با بیان اینکه نماز از جمله مهمترین و ارزشمندترین عوامل پیوند با خداوند، جامعه و مردم است اظهارداشت: نماز جمعه نماد عزت اسلام، جامعه و انقلاب است و توجه به این فرضه دینی باید در دستور کار اقشار مختلف مردم قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار