مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایلام
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایلام گفت: از اوایل طرح اصلاح قیمت بنزین، ۱۵ مورد گرانی خودسرانه در شهرستان ایلام شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شده است.
کد خبر: ۸۰۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 16 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالله رشیدنیا اظهار داشت: از ۲۵ آبان‌ماه تا آخر ماه ۱۲۸ مورد بازرسی و نظارت بر گرانی در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: از اوایل طرح اصلاح قیمت بنزین ۱۵ مورد گرانی خودسرانه در شهرستان ایلام شناسایی و بعد از تشکیل پرونده به مقامات قضایی این شهرستان معرفی شد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایلام بیان داشت: از ۱۵ مورد شناسایی شده ۱۱ مورد برآمده از همکاری سازمان تعزیرات ایلام و اتاق اصناف و ۴ مورد برآمده از گشت‌های روزانه اعزامی اتاق اصناف است.

وی اذعان داشت: اصلاح قیمت بنزین مصادف بود با شروع فصل سرما و پایان فصل میوه که به طور چشم‌گیری در قمیت بالای میوه نقش بازی کرد.

رشیدنیا ادامه داد: به باور مردم علت گرانی میوه مربوط به قیمت بنزین بوده، اما در واقعیت گرانی میوه، بیشتر ناشی از فصل سرما و نبود سردخانه‌های مناسب برای نگهداری بود.

وی اذعان داشت: اوج گران‌فروشی مربوط به ۵ روز اول طرح سهمیه بندی بنزین بود؛ به طوری که از ابتدای آذر ماه تاکنون پرونده مشهود قضایی از گرانی مشاهده نشده و بازار امن شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایلام گفت: بازرسی و گشت‌های خود را به کمک سازمان تعزیرات از سرگرفته و در راستای آن از ساعت ۶ تا ۸ هر روزه در میدان تره‌بار و بقیه روز را در مرکز شهر را رصد خواهیم کرد.

وی بیان داشت: بعد از رایزنی‌های زیاد با شهرداری برای حضور بیشتر در مرکز شهر، استقرار کیوسکی در چهار راه چالسرا در دستور کار قرار گرفته که فرصت گزارش زودتر گران فروشی را به شهروندان می‌دهد.

رشیدنیا گفت: مردم با شماره گیری ۱۲۴ موارد گرانی و کم فروشی را به سازمان تعزیرات گزارش دهند، همچنین اتاق اصناف ایلام نیز پذیرای تماس شهروندان  و رسیدگی به شکایت است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار